• ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ ۱۸:۰۰:۰۰
  • در دانستنی های معماری
  • توسط admin
  • بازدید: 944
  • اخرین ویرایش: -/-
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
چه چیزی معماری است که ساختمان را طراحی نکرده است؟

چه چیزی معماری است که ساختمان را طراحی نکرده است؟

طراحی معماری

طراحی معماری

 یک صدای قدیمی و خسته کننده وجود دارد که مردم می خواهند از ساختن معمار احتراز کنند: سال های طولانی آموزش آکادمیک، کارهای استودیویی که از خواب رها می شود و بازار کار کوچک که در آن بسیاری از مردم در حال رقابت برای موقعیت های مشابه هستند. هنگامی که شما در نهایت می روید، کار نیز تلاش می کند. بسیاری از ماهها یا حتی سالها کار روی رایانه و انجام مدلها را قبل از دیدن هر یک از طرحهای بتنی انجام می دهند. اگر شما درباره اصلاح صحبت می کنید، معماران این را از آموزش خود به اندازه کافی می دانند و این زمان تلاش بی وقفه در محل کار فقط به ناامیدی افزوده می شود. 

 به همین دلیل است که معماران بیشتر و بیشتر از هم جدا می شوند. ساعت های بهتر، فرصت های جالب تر و شانس بیشتری برای ساخت مدل های بیشتر. علاوه بر این، مهارت هایی که به عنوان یک معمار یاد می گیرید، مانند حساسیت به فضا و توانایی درک نیازهای فرهنگی و اجتماعی یک مکان، می توانید به شیوه های جالب توجه استفاده کنید. در اینجا، 3 سردبیر در ArchDaily در مورد معمار صحبت می کنند، چرا آنها ساختمان های طراحی را متوقف کرده و آنچه در کارشان انجام می دهند، اکنون است. 

 شما چگونه از طراحی ساختمان ها برای انجام سایر انواع کارها گذشتید؟ 

 Romullo Baratto : برای من این اتفاق افتاده است. پس از فارغ التحصیلی من به عنوان سردبیر نیمه وقت در ArchDaily کار کردم و نیم ساعت دیگر در یک شرکت معماری کار کردم. بحران زده شد و دیگر نمیتوانستم به من بپردازم، بنابراین با کار سرمقاله من گیر افتادم. 

     بحران زده شد و دیگر نمیتوانستم به من بپردازم، بنابراین با کار سرمقاله من گیر افتادم. 

 هان ژانگ: برای من این کاملا یک سفر بود. من به عنوان یک اقتصاددان شروع کردم؛ این جالب بود اما واقعا برای من نیست. پس پس از اتمام مدرک اقتصاد و مالی من تصمیم گرفتم به تحصیل در رشته معماری بازگردم. 

 انتخاب ساده بود، من همیشه می خواستم بتوانم به بهبود جهان کمک کنم و معماری ترکیبی کامل از خلاقیت و عملی بود و پس از آن همه ساختمان ها تنها یادآوری فیزیکی ما بود. 


طراحی معماری

 مونیکا آرهلانو : من رقص را مطالعه کردم و همه چیز در مورد فضا و احساسات بود. این واقعا شبیه معماری است. من برای مدتی کار کرده بودم که میراث تاریخی شهر را اداره کرد و بخشی از کارم کتاب ها و موزیک سازی بود. همه اینها معماری زیادی داشتند، اما نه نوعی که ما در مدرسه استفاده می کردیم. یک دوره زمانی به عنوان یک معمار صرف کردم، اما آن را در زمینه سرمقاله بودم که در نهایت خودم را پیدا کردم. 

 کارهای سرمقاله چگونه کار می کند؟ 

 روموللو: به عنوان سردبیر برای رسانه های معماری، شما در نهایت می توانید روش های دیگر "انجام معماری" را با مشاهده آنچه در سراسر جهان در مرزهای زمین انجام می شود پیدا کنید. من همچنین کارهای سرمقاله را به عنوان چیزی که به معماری مربوط است را می بینم، اما دقیقا نوعی از معماری است که مردم برای دیدن آن استفاده می کنند. 

طراحی معماری

 هان : پس از 3 سال اول یا مدرسه معماری، برای من بسیار واضح بود که من بیشترین ویژگی های من ایده های من و توانایی من برای کار و هماهنگ کردن افراد در تیم ها برای به حداکثر رساندن و ارائه بهترین نتایج است. بنابراین تصمیم گرفتم وقتی که مدرک کارشناسی ارشد خود را شروع کردم، من نه تنها به عنوان یک معمار تمرین مشغول به کار بودم، بلکه همچنین در رشته های دیگر در صنعت برای ایجاد طرح های عالی برای تحقق بخشیدن به آن. بنابراین، پس از 6 سال در طی تحصیلات خود به عنوان کارآموزی و مدرک معماری، 2 ساله به عنوان معمار مفهومی پس از فارغ التحصیلی و 2 ساله به عنوان یک توسعه دهنده تجاری برای دفاتر معماری در چین، به ArchDaily پیوستم! 

 من فکر می کنم همه ما مشارکت ما را به عنوان یکی دیگر از معماری ها می بینیم. 


آیا شما از دست طراحی ساختمان ها رنج می برید؟

 Romullo: صادقانه بگویم، نه. حداقل در این نقطه از زندگی من نیست. من در واقع طراحی ساختمان ها و مجتمع های گوناگون گاهی اوقات، اما فقط درد است. 

 هان: بله من، اما من برای بخش بزرگی از حرفه من طراحی کرده ام. در حال حاضر من لذت بردن از آن بخشی از فرایند طراحی و بحث در مورد طراحی با معماران در بالای بازی خود را. زیبایی این است که ما همیشه می توانیم به عقب برگردیم؛ زیرا ما برای آن آموزش دیده ایم. مشتریان دشوار را از دست ندهید 

     در حال حاضر من لذت بردن از آن بخشی از فرایند طراحی و بحث در مورد طراحی با معماران در بالای بازی خود را. 

 مونیکا: قطعا نه. آنچه که از معماری آموختم این نیست که آنچه را که از دفتر یاد گرفتم مقایسه کنید. من تمام وقت شبانه روز بر روی مدل ها کارهای مهمی را از دست نمی دهم یا ماندن در دفترم. 

طراحی معماری

 برخی از دلایل افرادی که معماری را مطالعه می کنند، معماری نمی شوند؟ 

Romullo: من معتقدم که پاسخ های مختلفی وجود دارد. ساختمان ها گران هستند، معماری یکی از اولین زمینه هایی است که در یک بحران اقتصادی رخ داده است، مانند 10 سال پیش. این دلیل بزرگی است که امروزه بسیاری از معماران وجود دارند که ساختمان ها نیستند.
دلیل دیگر - و این بسیار مربوط به اول است - معماری بسیار وسیع است و به شما اجازه می دهد تا چیزهای زیادی را انجام دهید و یا با انتخاب یا زمانی که فشار در رکود مالی قرار می گیرد، می توانید این "دیگر چهره "معماری.

     ساختمان ها گران هستند، معماری یکی از اولین زمینه هایی است که در یک بحران اقتصادی رخ داده است، مانند 10 سال پیش. این دلیل بزرگی است که امروزه بسیاری از معماران وجود دارند که ساختمان ها نیستند. 


طراحی معماری

هان: من فکر می کنم این یک حرفه بسیار تست است. آنچه که اکثر مردم به یاد می آورند شگفت زده شده است این است که تنها 10 درصد طراحی شده است، 90 درصد دیگر هماهنگی و هماهنگ سازی گروه های مختلف علاقه است. یک معمار موفق کسی است که خیلی بیشتر از یک طراح است، او فروشنده، تکنسین و مذاکره 
کننده است.

 مونیکا: بله و من نیز بر این باورم که این به دلیل محدودیت های جغرافیایی شهرهای است. اگر چه درست است که معماری در حال حاضر به عنوان یک میدان در حال رشد است، ما نمی توانیم همه خود را برای طراحی و ساخت و ساز اختصاص دهیم. 

     اگر چه درست است که معماری در حال حاضر به عنوان یک میدان در حال رشد است، ما نمی توانیم همه خود را برای طراحی و ساخت و ساز اختصاص دهیم. 

 روموللو: این یک نقطه جالب است آیا اگر همه ما تصمیم به طراحی ساختمان ها داشتیم، مشاغل، کمسیون ها و ساختمان های کافی وجود دارد؟ و مهمتر از همه، آیا ما واقعا به ساختمان های بیشتری نیاز داریم؟ 

 هان: ساختمان های کافی در بسیاری از کشورهای در حال توسعه وجود دارد. من فکر می کنم بسیاری از سهام ساختمان با کیفیت بسیار پایین است، اما بقیه جهان نیز باید تشخیص دهد که دنیای در حال توسعه با مشکلاتی متفاوت مواجه است. پاسخ های ناامید کننده برای موقعیت های ناامید کننده، کیفیت تسلیم نیست که همیشه می تواند انجام شود. 

 مونیکا: من معماران خلاق را آگاه می دانم که نیازی به ساختن شهر نیست. آنها با آنچه قبلا ساخته شده است کار می کنند. این در مورد حساسیت به محیط زیست است. 

     من معماران خلاق را آگاه می دانم که نیازی به ساخت در شهر وجود ندارد. آنها با آنچه قبلا ساخته شده است کار می کنند. 

 هان: من همچنین می گویم محیط سیاسی و فقدان توسعه فکری برای کشورهای در حال توسعه، بزرگترین مانع برای طراحی خوب است، نه کمبود مهارت معماری. 

 روموللو: من 100٪ موافقم. این طراح شهری برزیلی، جیمی لرنر است که در برزیل بسیار مشهور است. او معماران را برای آینده می گوید ... در واقع حاضر است! (می خندد) مجبور نیست که در مورد ساختن چیزهای جدید بجنگد، بلکه باید آنها را در شهر های آسیب دیده ما اصلاح کنیم. 

 در مورد کاری که در حال حاضر انجام می دهید جالب و مهم است؟ 

 مونیکا: من واقعا از معماری جدید و هیجان انگیز لذت بردم. من این جستجو ثابت را دوست دارم شگفت انگیز است که در تماس با بسیاری از افراد با استعداد از کشور من و از سراسر جهان و احساس درگیر در چیزی است. 

 هان: مهم است که من معماری چینی را به صورت عادلانه و صادقانه به جامعه بین المللی معرفی کنم. جهان را به نمایش بگذارید معماران که واقعا چین را به عنوان چینی ها شناخته اند، حتی در معماری عمومی. مهم است که گفتمان و محیط زیست چینی به درستی نمایان می شود، بنابراین بحث های بین المللی محرمانه نیست. 

     مهم است که من معماری چینی را به صورت عادلانه و صادقانه به جامعه بین المللی معرفی کنم. جهان را به نمایش بگذارید معماران که واقعا چین را به عنوان چینی ها شناخته اند، حتی در معماری عمومی. 

 روموللو باراتو: آنچه در عرصه معماری من حرکت می کند، امکان دیدن معماری خیلی بیشتر از صرفه جویی در طراحی و ساختن آن است، و در همان حال لازم نیست که با پروتکل های عملی و بوروکراتیک طراحی و ساخت مسکن برخورد شود. 

 هان: و در نهایت، من بسیار افتخار نشان دادن کار او Jingtang و لی Xiangning به خوانندگان بین المللی، آنها درخشان و جشن معماران در چین است. واقعیت این است که آنها هر دو برنده در BOTY ما شده است شور و شوق و افتخار زیادی در جامعه طراحی در اینجا جلب کرده است. این باعث می شود که شغل من بسیار ارزشمند باشد 

درباره ویراستاران

هان ژانگ رئیس ArchDaily چین است . او تمام جنبه های عملیات ArchDaily را در چین، از جمله سرمقاله و فروش، نظارت می کند. او برای اولین بار در لیسانس اقتصاد و دارایی از دانشگاه موناش، قبل از رفتن به دانشگاه ملبورن به دریافت مدرک لیسانس و مدرک کارشناسی ارشد در معماری، دست یافت. او پیش از ورود به ArchDaily به عنوان مدیر کشور چین، به عنوان یک معمار به مدت 8 سال کار کرد.

Romullo Baratto سردبیر در ArchDaily برزیل است و اغلب در پروژه های Archdaily همکاری می کند. او معمار و برنامه ریز شهری است، با استادان معماری و سینما از FAU-USP. به غیر از ArchDaily، او همچنین به عنوان یک عکاس مستقل و فیلمساز در فلورنته استودیویی کار میکند تا تلاش کند رابطه بین حرکت و فضا را از طریق تصاویر بررسی کند. او بخشی از تیم تعاملی برای 11 ساله دوسالانه معماری سائو پائولو در سال 2017 بود.


مونیکا Arellano مسئول منطقه ویراستاری در Archdaily مکزیک است . او در دانشکده معماری UNAM مشغول به کار بود و در آزمایشگاه کیهان شناسی "جهش جمعی" با ایزابل اشاد، ارکستر آلمانی کار میکرد. او در پروژه های مختلف مالزی و سرمقاله با Fundación ICA مشغول به کار بوده و به عنوان معمار در Sinestesia Arquitectos مشغول به کار بوده است. 

اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.