• ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ ۰۶:۰۰:۵۲
  • در تحقیق معماری
  • توسط argan2
  • بازدید: 4330
  • اخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ ۲۰:۰۹:۱۰
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
رنگ سبز لیمویی در اتاق خواب

رنگ سبز لیمویی در اتاق خواب


به گزارش ارگان معماری به نقل از معماری باشی: سبز لیمویی نوعی سبز روشن است. این رنگ رنگی پر جنب و جوش و شاد است و زمانی که در فضایی استفاده می شود احساس تازگی و سبکی می دهد. برای داشتن این رنگ زیبا در دکوراسیون اتاق خواب به بهترین نحو لازم است مراحل تکمیلی را انجام دهید که ما شما را با این مراحل در این مطلب آشنا می سازیم.

1.جلوه دیوارهای سبز رنگ اتاق خواب خود را با رنگ های خنثی تر تکمیل نمایید. شما می توانید از رنگهای: کرم ، سفید ، قهوه ای مایل به زرد یا زرد کم رنگ در کنار رنگ سبز دیوار ها استفاده نمایید و طراوت و چالاکی از سبز روشن را به تعادل برسانید. استفاده از رنگی مانند نارنجی نیز می تواند جلوه زیبایی به دیوارهای سبز رنگ اتاق شما بدهد.

2.استفاده از نور طبیعی در دکوراسیون سبز رنگ اتاق بسیار لازم و حیاتی است زیرا اگر نور اتاق کم باشد سبز لیمویی اتاق شما ممکن است به سبز نخودی مایل شود و جلوه دلخواه شما را نداشته باشد. استفاده از پرده های پارچه ظریف و نازک برای پنجره ها اجازه می دهد تا در نور طبیعی راحت تر به داخل اتاق راه یابد و به همراه نور پردازی مصنوعی تکمیل گردد.

3.صرف نظر از چه سبک دکور ترجیحا از وسایلی از جنس شیشه شفاف و وسایل آینه ای در اتاق خوابی به رنگ سبز لیمویی استفاده کنید زیرا این کار می تواند فضا را درخشان تر نماید.

4.دیوار اصلی اتاق خواب خود را برجسته سازید. اصولا در اتاق خواب دیوار پشت تخت دیوار اصلی اتاق است زمانی که برای رنگ دیوار از رنگ سبز استفاده می کنید می توانید زیبایی جلوه این رنگ را چندین برابر کنید و یکی از راه ها برای اینکار برجسته سازی دیوار کانونی(اصلی ) اتاق خواب اجرای هنر پتینه روی زمنیه سبز رنگ آن دیوار است.با تحریریه معماری ارگان همراه باشید

5.تا می توانید از عناصر و متریال های طبیعی مانند چوب و انواع سنگ ها در دکوراسیون اتاق خواب خود استفاده نمایید زیرا در کنار رنگ سبز روشن که رنگی طبیعی است می تواند جلوه آرام بخشی را بوجود آورد.




تهیه و تنظیم: تحریریه معماری اَرگان

کپی با ذکر منبع (لینک) مجاز است

اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.