• ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ ۰۶:۰۰:۳۵
  • در تحقیق معماری
  • توسط argan2
  • بازدید: 1267
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ ۱۶:۴۸:۰۳
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون خانه

استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون خانه


در این مقاله در تحریریه معماری ارگان قصد داریم به صورت مختصر و مفید درخصوص استفاده از رنگ صورتی، تاثیر این رنگ و راه‌های استفاده از آن در فضاهای مختلف خانه نکاتی را مطرح سازیم.

•از رنگ صورتی هم برای اتاق پسرها و هم برای اتاق دخترانه استفاده کنید. این رنگ منحصرا مناسب دخترها و بانوان نیست بلکه در طیف‌های بسیار ملایم می‌تواند برای تمام افراد آرامش‌بخش و تسکین‌دهنده باشد.

•برای سبک‌های سنتی از صورتی چرک (کالباسی) برای زمینه دکوراسیون استفاده کنید و طیف روشن‌تر آن را برای وسایل و اشیاء به کار گیرید.

•می‌توانید رنگ صورتی را با قراردادن آن در کنار رنگ‌هایی همچون خاکستری مایل به قهوه‌ای، خاکستری، کرم یا شکلاتی، به رنگی قدرتمند و تاثیرگذار تبدیل سازید.

•قدرت و تاثیرگذاری رنگ صورتی را نادیده نگیرید و جسورانه از آن برای تغییر جلوه دکوراسیون فضا در قالب کاغذ دیواری، رنگ یا هر عنصر دیگری استفاده کنید.


صورتی در فضاهای مختلف

اتاق نشیمن: در دکوراسیون اتاق نشیمن، تنها با قراردادن کوسن‌های صورتی رنگ روی مبلمان جیر شکلاتی رنگ خود، جلوه‌ای معاصر و شیک به وجود آورید. یکی دیگر از راه‌ها برای استفاده از رنگ صورتی در اتاق نشیمن، قرار دادن دو گلدان صورتی رنگی در دو طرف لبه بالای شومینه است. همچنین می‌توانید برای رنگ دیوارها نیز در کنار رنگ سفید، از این رنگ زیبا استفاده کنید. از این طریق می توانید با استفاده از رنگ صورتی اتاق نشیمنی مدرن و شاد داشته باشید. با تحریریه معماری ارگان همراه باشید

اتاق خواب: از رنگ صورتی در دکوراسیون اتاق خواب، می‌توانید برای ملحفه‌ها و سرویس روتختی استفاده کنید. توصیه می‌کنیم در دکوراسیون اتاق خواب رنگ صورتی را به رنگ‌هایی همچون صدفی و خاکستری مایل به قهوه‌ای مخملین کنار هم قرار دهید تا اتاق خوابی سرشار از لطافت و زیبایی داشته باشید.

اتاق غذاخوری: برای استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون اتاق غذاخوری از طریق پرده اقدام کنید. برای پرده اتاق غذاخوری پارچه‌ای که رنگ صورتی دارد را انتخاب و برای تکمیل جلوه فضا از کفپوش چوبی، اشیاء چوبی آنتیک به رنگ ماهاگونی، چوب گیلاس یا گردو استفاده کنید تا فضایی شیک و رسمی خلق شود.

سرویس بهداشتی: ترکیب صورتی ملایم با سفید می‌تواند ترکیب رنگی مناسبی برای دکوراسیون سرویس بهداشتی شما باشد و به فضا احساس پاکی و جلوه‌ای معاصر دهد؛ به‌خصوص اگر با شیرآلاتی از جنس نیکل تکمیل شود.

آشپزخانه: صورتی تمشکی در کنار رنگ کرم می‌تواند تداعی کننده روزهای تابستان باشد، به‌خصوص زمانی که با مقداری سبز نیز همنشین شود. برای داشتن دکوراسیونی با طعمی شیرین، از این ترکیب رنگی استفاده کنید و فضایی با طراوت چیدمان کنید.



تهیه و تنظیم: تحریریه معماری اَرگان

کپی با ذکر منبع (لینک) مجاز است

اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.