• ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ ۱۴:۰۰:۰۷
  • در طراحی و دکوراسیون داخلی مجتمع اداری
  • توسط argan2
  • بازدید: 1997
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ ۲۰:۳۷:۱۷
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
برج پیتسبورگ

برج پیتسبورگ


به گزارش ارگان معماری: آتلیه طراحی
PNC، ششمین بانک بزرگ ایالات متحده آمریکا را در قالب ساختمانی با اصول معماری سبز طراحی کرد. این شرکت از سال 2000 تا کنون بیش از 100 ساختمان را بر طبق همین اصول ساخته است و همچنین به تازگی اصولی را برای طراحی و ساخت آسمان خراش هایی با انطباق بیشتر نسبت به محیط زیست ارائه کرده است.

برج پیتسبورگ

انتظار می رود، ساخت ساختمانی که در تصاویر مشاهده می کنید، تا سال 2015 به اتمام برسد. بنایی حدودا 40 طبقه که مسکن 3000 کارمند را تامین خواهد کرد. در کنار این فضاهای مسکونی؛ حدود 300 پارکینگ زیرزمینی، مغازه های خرده فروشی در همکف و پشت بام های سبز تعبیه شده است. این پروژه در زمینی به مساحت 800 هزارفوت مربع و در Pittsburgh قرار گرفته است. پیتسبورگ شهری در ایالت پنسیلوانیا در ایالات متحده آمریکا است.

بهینه سازی زیست محیطی از جنبه های حیاتی طراحی این طرح می باشد و بهتر است بگوییم اصلی ترین دلیل سرمایه گذاری این برج نیز می باشد که سعی در کاهش صرفه جویی در انرژی و آب دارد.

برج پیتسبورگ

قسمت عمده مصارف روشنایی، از طریق فضاهای شیشه ای و با بهره گیری از انرژی خورشیدی تامین می شود. همچنین استفاده از سلول های سوختی، پانل های خورشیدی، سیستم های انرژی گرمایی زمین و استفاده از سایر منابع، جزء مسائل مطرح شده در این طرح می باشد. علاوه بر این موارد، پشت بام این برج، محل مناسبی برای جمع آوری آب باران و کانالهایی برای انتقال این آب را در بخش های دیگر فراهم می کند.

برج پیتسبورگ

ساخت این برج که از بهار سال 2012 شروع شده، حدود 400 میلیون دلار هزینه خواهد برد و باعث ایجاد 2500 شغل موقتی شده است. آنچنان که پیداست، قرار است برج پیتسبورگ به عنوان نقطه عطف مهمی در مرکز شهر پیتسبورگ عمل کند. شهری که به عنوان دومین شهر بزرگ ایالت پنسیلوانیا معرفی شده است. پیتسبورگ در پیرامون دو رود الگنی و مانانگهلا (((Monongahela) ساخته شده‌ است، یعنی جایی که این دو رود با هم رودخانه اوهایو را تشکیل می دهند.

برج پیتسبورگ

دورنمای شهر پیتسبورگ شامل 151 آسمان خراش، 446 پل، دو تله‌ کابین ریلی و یک دژ مربوط به دوران پیش از انقلاب آمریکا است. بقایای قلعه ای بـاستانی بـا قـدمـتـی بـیـش از 250 سال به نـام قلعه دوکین (Duquesne) به شکل تصادفی در یکی از پارک های این شهر کشف شده است. لازم به ذکر است که در سال 2007 پیتسبورگ به عنوان "قابل زندگی ترین شهر آمریکا" اعلام شد.

 

اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.