• ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ ۱۰:۲۱:۱۵
  • در طراحی و معماری باغ و پارک
  • توسط admin
  • بازدید: 1319
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ ۱۱:۱۵:۱۴
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
Shenzhen Talent Park / پارک شنزن

Shenzhen Talent Park / پارک شنزن

معماران:                                                  AUBE 
محل:                                                     Futian Qu، Shenzhen Shi، گوانگدونگ شنگ، چین
 معمار همکار:                                          Jie Zhu 
تیم طراحی:                                              جی زو، چانگرنگ ژانگ، چانگ یوان، لیانانگ لی، موکونگ لی، یوآن شی، کون ژانگ، ژیچینگ شی
 پشتیبانی طراحی:                                      Yueqiang Feng، Jianjun لین، Xiaoji Guo، جین وان، اداره com
 حوزه:                                                  770000.0 متر مربع 
سال پروژه:                                             2017 
عکس ها:                                               Jie Zhu، Mucong Li
ارائه:                                                     پایگاه معماری ارگان

shenzen park

Shenzhen Talent Parkاولین پارک شهری با کیفیت بالا با موضوع "استعداد" در چین است . این با پارک شنزن بیر و مرکز ورزشی شنژن خلیج و نزدیک به پایگاه اصلی سوئد خلیج شنژن و همچنین منطقه اصلی منطقه خلیج گوانگدونگ-هنگ کنگ-ماکاو ارتباط دارد.

موضوع "استعداد" در پارک از طریق چهار بخش استراتژیک، تشویق، ارتباط، فعالیت و تبلیغاتی در بیان نور، طبیعی و هنری برجسته شد.

shenzen park

جایی که پارک واقع شده است، به عنوان یک منطقه اقیانوس شناخته شده است و اکنون بزرگترین قطعه زمین سبز شهری در منطقه Houhai است. تنها تصور و درک از این مکان در مورد F1H2O UIM مسابقات قهرمانی جهان شنژن در سال 2007، و از خاطرات مردم از 2009 به تدریج از سال 2009 از بین رفته است. با توسعه شهر، و همچنین ساخت و ساز و باز کردن منطقه 15km ساحل در امتداد شنژن خلیج، آینده سایت به علامت سوال بزرگ در توسعه منطقه ساحلی تبدیل می شود.

shenzen park

طراح چشم انداز Zhu Jie توسعه این منطقه ویژه را برای ده سال همراهی کرده است. به عنوان یک ساختار سطح سازگار، کل پارک محیط زیست طبیعی را حفظ و تغذیه می کند. همزمان، آن را پشتیبانی می کند و در سیستم انسان شناسی با عملکرد های یکپارچه پشتیبانی می کند و تجربه ای از فضاهای عمومی شهری را ارائه می دهد، در حالی که ویژگی های این منطقه را تضمین می کند و پیوند بین گفتار تم ها و خدمات عمومی را تعادل می دهد. چشم اندازپارک نه تنها یک عنصر برای پارک است، بلکه یک ساختار فضای باز و شتاب دهنده است که مورفولوژی و عملکرد شهری را تشکیل می دهد.


shenzen park

به عنوان یک پارک سبز شهری، مردم  را با یک مکان آرام و تفریحیمورد استفاده قرار می دهند، جوانان و بزرگان می توانند از تمرینات و اوقات فراغت خود لذت ببرند، در حالی که کودکان می توانند همانطوردر پارک لذت ببرند، مردم می توانند سرگردان، صحبت کنند، از خود لذت ببرند و دامنه های خود را پیدا کنید.

shenzen park

به منظور بیدار کردن حافظه دریا برای این زمین سبز شهری که از احیای زمین متولد شده است، و پارک می تواند حامل خوبی از روح اصلی این سرزمین باشد. از منظر بصری به آگاهی، پارک بیشتر عناصر اقیانوس را به محل به روش مستقیم تر تزریق می کند. مفهوم "جریان" در کل طرح نگهداری می شود: اول، فضا جریان دارد. بسیاری از فضاهای مربع با منحنی های آرام تر تغییر می کنند. در عین حال، انواع مختلفی از چمنزارهای زینتی نیز برای تسریع مرزها و فضاهای مستقیم استفاده می شود و لذت طبیعی را ارائه می دهند. علاوه بر این، مسیرهای مختلف پیاده روی طراحی شده اند تا افراد بتوانند ارتباط و تعامل خاصی داشته باشند.

shenzen park

طراح با سه استراتژی "جریان، انعطاف پذیری و مرزی"، قصد دارد یک سیستم فضایی غیر روبشی، غیر انسانی و غیر ثابت ایجاد کند. بر اساس ویژگی منابع آب محل، طراحی خلاصه ای از روح جریان را نشان می دهد که به معنی آن است که آب از دریا گرفته می شود، از طریق پارک عبور می کند و بخشی از شهر می شود؛ طراحی همچنین بر انعطاف پذیری یکپارچه با چندین توابع تأکید دارد. یک حلقه حمل و نقل آهسته 3 کیلومتر به عنوان تقویت و تقویت ناحیه ساحلی خلیج شنل 15 کیلومتری شکل گرفته است و احساس شهروندی در مورد دریا را تقویت می کند.


shenzen park

از طریق جداسازی، برش و بازسازی مرزهای درونی و بیرونی پارک، مرزهای میان شهر، پارک و آب تمیز و رابطهای متعدد با تنوع و نفوذ پذیری شکل می گیرد. در خارج از پارک، جاده های عمومی پارک را احاطه کرده و منجر به انزوا می شود. بدین ترتیب، طراح محور interweaving را در پارک به شهر گسترش می دهد، دسترسی به مسیرهای مختلف را پیوند می دهد و از عناصر چشم انداز مختلف مانند درختان، لامپ ها، دکوراسیون های کوچک و سیستم VI برای اتصال حواس به محیط استفاده می کند، به منظور تقویت روابط میان شهر و حومه فضا. در پارک، خط ساحلی اصلی جدا شده است تا تعداد زیادی جزیره دریایی را تشکیل دهد که سطح فضایی بصری را افزایش می دهد و یک منطقه گذار به تالاب ها را تشکیل می دهد. با چنین تفکیک، یک خط ساحلی به سه مرز تبدیل می شود که انعطاف پذیری بیشتری برای تصفیه آب و انواع سطوح آب فراهم می کند.

shenzen park

زمانبندی برای یک پارک بسیار مهم است. با این حال، به عنوان چهار فصل در شنژن مبهم، طراح ایجاد چهار فصل در مناطق مختلف پارک از طریق گیاهان برگ های مختلف و تایید رنگ گیاهان. به این ترتیب، مردم می توانند جریان را احساس کنند. در بهار، شاخه طلای طلایی، درخت پنبه قرمز و شکوفه درخت ارکیده؛ در تابستان، شعله درخت از جنگل با شور و شوق؛ در پاییز، گیاهان نعناع و زینتی زرد کمرنگ، یک صحنه خالی از فصل است؛ و در زمستان، درخت ابریشمی، درخت مرجانی و درخت ارغوانی، که مناظر حیاتی خاص را تشکیل می دهند.

shenzen park

چشم انداز یک پارک حامل بسیاری از فرآیندهای طبیعی است که از وجود و پایداری زندگی پشتیبانی می کند. در حالی که پارک نیز حامل بسیاری از توابع است، رابط و رابط بین محیط زیست و امکانات که ادغام و مبادله با یکدیگر هستند، هماهنگ شده است. با ویژگی های طبیعی، باز، تحمل آمیز و متنوع، پارک قطعا با قدرت بیشتری از حیات امروز ادامه خواهد یافت.


shenzen park

shenzen park

اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.