• ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ ۱۴:۴۰:۵۴
  • در معماری و طراحی داخلی آپارتمان مسکونی
  • توسط argan2
  • بازدید: 2553
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ ۱۹:۴۳:۱۵
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
مجتمع روما رزیدنس

مجتمع روما رزیدنس

 

مجتمع روما رزیدنس

به گزارش ارگان معماری: روما رزیدنس در زمینی به مساحت 7000 مترمربع در تهران، خیابان کامرانیه شمالی واقع گردیده است. این مجتمع با 47000 مترمربع زیربنا شامل؛ 32000 مترمربع مساحت مفید واحدهای مسکونی، 1000 مترمربع واحدهای تجاری و 14000 مترمربع فضاهای تفریحی می باشد، که به بهترین نحو سرانه مکانهای تفریحی را به ازای هر مترمربع از واحد مسکونی برای ساکنین در نظر گرفته است.

مجتمع روما رزیدنس

این مجتمع در یکی از بهترین مناطق مسکونی تهران با امکان دسترسی آسان به سایر نقاط شهر از طریق شریانهای اصلی تهران، قرار گرفته. گفتنی است زمین روما رزیدنس با طول 71 متر به خیابان کامرانیه و با طول 63 متر به خیابان شیبانی مشرف است. ورودی اصلی روما رزیدنس و واحدهای تجاری در خیابان کامرانیه قرارگرفته و باهدف سهولت در رفت و آمد خودروهای ساکنین، ورودی پارکینگ در خیابان شیبانی جانمایی شده است.

مجتمع روما رزیدنس

روما رزیدنس شامل 65 واحد مسکونی در 15 طبقه است که محیط کلیه طبقات مسکونی به صورت چلیپا طراحی شده تا تمامی واحدها از نور مناسب برخوردار شوند. این برج دارای 3 طبقه زیرزمین و یک طبقه همکف با محیطی مستطیل شکل است که در برگیرنده کلیه پارکینگها، فضاهای تاسیساتی، لابی، مکانهای تفریحی، سالن اجتماعات، بلوک های تجاری و سایر بخش ها است. ورودی برج روما با فضایی بسیار رویایی به لابی مجتمع اختصاص داده شده است تا پذیرای ساکنین و میهمانان این مجموعه باشد. جهت دسترسی به 65 واحد مسکونی و فضای تفریحی، 7 دستگاه آسانسور پیش بینی گردیده. سالن سینمای سه بعدی با سیستم صوتی دالبی امکان تجربه تماشای فیلم سه بعدی در سینما را در یک فضای خانوادگی بوجود آورده است.

مجتمع روما رزیدنس

سالن بیلیارد با میز اسنوکر تازه ترین تجارب و زیباترین خاطره ها را در محیطی آرامش بخش برای شما به همراه خواهد داشت. در طبق 3- دو فضای مجزا با مساحت بالغ بر 500 متر مربع جهت استخر لحاظ شده است، که در هر یک از فضاهای مذکور استخر بزرگسالان، استخر کودک، جکوزی، سونای بخار و خشک و حوضچخه آبسرد وجود دارد. سالن با دستگاه های متناسب سازی روز دنیا و تجهیزات درخور سنین مختلف امکان پیدایش یک خانواده سالم را فراهم می نماید.

مجتمع روما رزیدنس

در طبقات اول تا پنجم واحدها 350 الی 400 متری قرار گرفته که در هر طبقه 6 واحد با چهار تیپ متقاوت معماری وجود دارد. همچنین دو واحد 600 متری و دو واحد 400 متری در طبقات 6 تا 13 قرار گرفته اند که واحدهای 600 متری دارای دو تیپ متفاوت و واحدهای 400 متری نیز دارای دو تیپ متفاوت نقشه معماری هستند.

مجتمع روما رزیدنس

در طبقات 14 و 15 نیز دو واحد پنت هوس 926 متری در هر طبقه و یک واحد پنت هاوس 1400 متری دوبلکس قرار گرفته اند. واحدهای شمال غربی و جنوب غربی دارای پلان معماری مشابه اما بصورت قرینه هستند. همچنین واحدهای شمال شرقی و جنوب شرقی نیز به همین صورت طراحی گردیده اند. در ضمن واحدهای شمالی و جنوی نیز دارای دو تیپ متفاوت معماری می باشند.

مجتمع روما رزیدنس

در واحدهای 350 متری، 3 اتاق خواب لحاظ شده که تمامی اتاق ها دارای سرویس بهداشتی است. اتاق ها به گونه ای طراحی شده که چیدمان متنوعی را می توان برای آنها در نظر گرفت. اتاق پذیرایی با چشم اندازی بسیار زیبا و جانمایی کم نظیر مبلمان و سایر امکانات لازم، محیطی دلپذیر را برای مهمانان شما به همراه خواهد داشت.

مجتمع روما رزیدنس

در آشپزخانه واحدهای مسکونی برج روما از مدرن ترین تجهیزات از جمله: اجاق گاز، فر، مایکروفر، کافی میکر و ماشین ظرفشویی و همچین یخچال و فریزر استفاده شده است. همچنین یک اتاق برای کودک، یک اتاق کار و یک اتاق خواب برای مهمان طراحی شده تا تمای ظرفیت های این اتاق ها برای متقاضیان مشخص شود. واحدهای 600 متری مجموعه سه اتاق خواب، یک سوئیت با امکان چیدمان های متفاوت، دو آشپزخانه، سالن پذیرایی سالن غذاخوری و تراسهایی با چشم انداز کم نظیر از تهران وجود دارد.

مجتمع روما رزیدنس

پنت هاوس 1400 متری به صورت دوبلکس در طبقات 14 و 15 قرار گرفته است که در طبقه چهاردهم، یک سوئیت مستقل با درب مجزا، آشپزخانه، سالن غذاخوری، و فضای سبز قرار گرفته است. 4 اتاق خواب دیگر به همراه سایر فضای پذیرایی، در طبقه 15 جانمایی شده است. همچنین در پنت هاوس های 926 متری، پنج اتاق خواب، سالن غذاخوری و دو سالن پذیرایی پیش بینی گردیده است که در هر کجای آن تا اعماق کلان شهر تهران را می توان مشاهده کرد. از طرفی برای رفاه حال ساکنین پنت هاوس ها، آسانسورهای اختصاصی پیش بینی شده. در محوطه برج روما نیز فضای سبزی چشمگیر طراحی گردیده است.

مجتمع روما رزیدنس

 

اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.