• ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ ۰۵:۲۰:۳۱
  • در معماری و طراحی داخلی آپارتمان مسکونی
  • توسط argan2
  • بازدید: 1487
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ ۲۰:۰۱:۵۶
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
برج مسکونی B+U

برج مسکونی B+U

 

برج مسکونی B+U

به گزارش ارگان معماری: بار دیگر اتفاقی در طراحی آسمان خراش ها رخ داد؛ برج مسکونی B+U در شهر لیما، پایتخت کشور پرو که در سال 2012 ساخته خواهد شد.

برج مسکونی B+U

دفتر طراحی B+U لس آنجلس، یکی از دفاتری است که در سطح بین المللی اقداماتی در زمینه تکنیک های دیجیتال و استفاده از فن آوری های جدید و منابع مادی را به ارمغان آورده است.

برج مسکونی B+U

برج مسکونی B+U

چارچوب اصلی طرح؛ ایجاد منافذی روشن با تاکید بر اصول عملکردی معماری است که می تواند میان طبیعت و تکنولوژی رابطه ای تنگاتنگ برقرار کند. گروه طراحی، با الهام گرفتن از الگوهای طبیعی، حرکت و رنگ ها، در پی ایجاد ارگانیسمی تعاملی بین انسان هوشمند و ساختمان می باشد.

برج مسکونی B+U

برج مسکونی B+U

برج مسکونی B+U، تلاشی است برای رسیدن به اتفاقاتی جدید در عصر امروز، که سعی دارد حتی با تغییر در ریزترین جزئیات، به رویدادی جدید منجر شود. این برج مسکونی 20 طبقه، مجتمعی کاملا منطبق بر مسائل اقلیمی است و به عوامل محیطی همچون؛ خورشید، باد و مبادلات انرژی پتانسیل بین محیط طبیعی و ساختمان، به خوبی پاسخ خواهد داد.

برج مسکونی B+U

برج مسکونی B+U

این ساختمان شامل پارکینگ زیرزمینی برای 90 خودرو، کافه تریا و چند فضای عمومی دیگر می باشد. در داخل واحدهای مسکونی؛ اتاق نشیمنی بسیار بزرگ است که رو به سوی این حفره ها و یا به عبارتی باغ های کوچک دارد و حدفاصل نشیمن و اتاق ناهارخوری، یک دیوار بزرگ شیشه ای تاشو قرار دارد.

برج مسکونی B+U

این آسمان خراش، همچنین دارای یک واحد پنت هوس و باغ بامی بزرگ به همراه استخر است که به محوطه های اطراف دید کامل دارد. B+U امید دارد که این ساختمان و ساختمان های مشابه عصر حاضر، به سمت سازگاری هرچه بیشتر با طبیعت و محیط پیرامونشان حرکت کنند.

برج مسکونی B+U

 

برای دیدن ادامه تصاویر به همراه سایر پلان ، نما و برش ها به گالری تصاویر رجوع کنید

ارگان معماری دنیای اطلاعات معماری

 

اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.