• ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ ۰۵:۴۰:۳۱
  • در طراحی معماری مجتمع تفریحی
  • توسط argan2
  • بازدید: 1473
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ ۱۹:۳۷:۲۶
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
آکواریوم پریمورسکی

آکواریوم پریمورسکی

 

آکواریوم پریمورسکی

به گزارش ارگان معماری: آکواریوم در حال ساخت پریمورسکی در سال 2010 میلادی در کشور روسیه و با مدیریت ایگور موسکالنکو طراحی شده است.

آکواریوم پریمورسکی

این آکواریوم به درخواست رئیس جمهور روسیه و توسط شعبه ی خاور دور آکادمی علوم روسیه در حال اجرا می باشد. نشان این ساختمان که در بخش ورودی قرار دارد، دلفین هایی در آکواریوم را نمایش می دهد. قرار است تا در نزدیکی این آکواریوم یک مرکز تحقیقاتی نیز ایجاد شود.

آکواریوم پریمورسکی

در حال حاضر چیزی که این آکواریوم را در نوع خود بی نظیر ساخته اندازه ی آن است. آکواریومی با 150 متر عرض و مساحتی معادل 35000 متر مربع، که دارای مخازنی با حجمی بیش از 10000 متر مکعب می باشد.

آکواریوم پریمورسکی

این آکواریوم صحنه ای از نمایش دنیای زیر آب اقیانوس های کره ی زمین به صورتی منحصر می باشد. به طوری که بیش از 500 گونه از ساکنین دریاها در این آکواریوم جمع آوری شده اند. مجموعه مخازن این آکواریوم با سایزهای متفاوتی که دارند، این امکان را به بازدید کننده ارائه می کنند تا زندگی موجودات ساکن در آبهای مناطق مختلف جهان مانند: دریای ژاپن، دریاچه ی بایکال، رودخانه آمور، دریاهای سرد قطبی، اقیانوس های گرم حاره ای و ... را به تفکیک مشاهده نمایند. بدون شک آکواریوم پریمورسکی یک مرکز منحصر به فرد و نمایشگاهی زیبا خواهد بود.

آکواریوم پریمورسکی

در این آکواریوم علاوه بر فراگیری مطالبی مفید پیرامون محیط زیر آب، تماشاگران می توانند با پستانداران دریایی و دلفین ها نیز تعامل داشته باشند. چشم اندازهای زیبا و گوناگون، با پارک ها و آبشارهای کم نظیر مصنوعی از دیگر جاذبه های این آکواریوم می باشد. با توجه به این توضیحات و تصاویر باید آکواریوم زیبایی باشد، پس تا افتتاح این آکواریوم و بازدید از نزدیک آن باید کمی صبر کنیم!

آکواریوم پریمورسکی

 

برای دیدن ادامه تصاویر به گالری رجوع کنید


اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.