• ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ ۰۵:۵۹:۴۷
  • در طراحی و دکوراسیون داخلی مجتمع ورزشی
  • توسط argan2
  • بازدید: 1061
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ ۱۹:۵۴:۵۶
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
استخر سان تریاس

استخر سان تریاس

 

استخر سان تریاس

به گزارش ارگان معماری: استخر شنا سان تریاس در زمینی مثلثی شکل در شهر Son Trias اسپانیا، در نزدیکی کوه اسپورلس (((Esporles)قرار گرفته است. این پروژه بخشی از یک پروژه شهری مشترک می باشد که در آن علاوه بر ایجاد مرکز جدید ورزشی، مهد کودک های موجود نیز گسترش یافته است.

استخر سان تریاس

در طبقه همکف؛ اتاق و کافه تریا وجود دارد. در داخل ساختمان، محیط به رنگ آبی است و این بخاطر وجود استخر مجموعه می باشد. فضای بیرونی نیز، به آسفالت خاکستری رنگ منتهی می شود.

استخر سان تریاس

در این طرح، سه اتاق چندمنظوره در طبقه اول مشرف به استخر وجود دارد که بازتاب آنها در آب مشهود است. در ضمن نورپردازی به عنوان یک نشانه خاص عمل کرده و پویایی جالب توجهی به مجموعه و فعالیت ها داده است.

استخر سان تریاس

تمامی نمای ساختمان با روکش فلیت (phyllite) ))و به رنگ خاکستری، با بازتاب های زیبا از سطح می باشد. در ضمن از ورق هم استفاده شده که کشویی کرکره ای است که نور را فیلترمی کند.

استخر سان تریاس

طراحی این مجموعه ورزشی توسط Alfonso Reina انجام شده و طی سال 2013 درحال اجرا می باشد. در طراحی این بنا؛ به راه حل های پایدار و کارآمد برای به حداقل رساندن مصرف انرژی و کاهش انتشار co2 توجه شده است. کارفرما این پروژه، شهرداری Son Trias می باشد.

استخر سان تریاس

استخر سان تریاس

 


اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.