• ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ ۱۲:۰۸:۳۰
  • در طراحی داخلی با کناف
  • توسط admin
  • بازدید: 4770
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ ۱۲:۲۷:۳۲
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
جدیدترین طراحی های کناف

جدیدترین طراحی های کناف به سبک مدرن


به گزارش ارگان معماری: کناف سقف یکی از پرطرفدارترین ایده ها برای تزیین سقف ساختمان ها در ایران است و از کناف سقف در طراحی معماری داخلی ساختمان های مسکونی و تجاری استفاده می شود. در ادامه تصاویری از انواع طرح کناف سقف جدید برای قسمت های مختلف منازل مسکونی را مشاهده خواهید کرد. 

از زمان های گذشته تا به امروز طراحان داخلی و معماران برای جذابیت بیشتر طراحی داخلی ساختمان از ایده هایی نظیر گچبری سقف و استفاده از رنگ های مناسب برای رنگ آمیزی سقف منازل و … استفاده می کردند امروزه کناف سقف در بسیاری از ساختمان ها جای گچبری سقف را گرفته است و اغلب افراد برای زیبایی سقف منزل خود از کناف سقف استفاده می کنند.

طراحی کتاف

طراحی کتاف

از کناف سقف می توانید در قسمت های مختلف منزل خود استفاده کنید توجه داشته باشید که سقف کناف دارای مزیت های زیادی است و این مدل تزیین سقف کم هزینه و مقرون به صرفه است و علاوه بر این با هر دکوراسیونی مطابقت و همخوانی دارد بنابراین بهتر است شما از طرح کناف سقف جدید برای طراحی و تزیین سقف منزل خود استفاده کنید.

طراحی کتاف

طراحی کتاف

طراحی کتاف

طراحی کتاف

سقف مصالح اصلی یک ساختمان را می پوشاند و علاوه بر این اگر طراحی متفاوتی داشته باشد به اتاق جلوه ای خاص و دنج می دهد. توجه داشته باشید که مدل های کناف برای هر اتاقی متفاوت است و برای قسمت های مختلف منزل باید از مدل های متناسب با همان بخش استفاده کنید. پذیرایی از مهم ترین بخش های منزل است بنابراین بهتر است در طراحی معماری داخلی و تزیینات مورد استفاده در این بخش از منزل حساسیت لازم را به خرج دهید. بهتر است طرح کناف سقف جدید برای پذیرایی را با توجه به سبک دکوراسیون آن انتخاب کنید. طرح های سقف کناف پذیرایی که به شکل خطوط صاف و گوشه دار نظیر مستطیل هستند برای دکوراسیون های مدرن می توانند انتخاب ایده آلی باشند. برای سالن های پذیرایی با دکوراسیون کلاسیک می توانید از طرح های کناف که به شکل منحنی نظیر دایره هستند استفاده نمایید.

طراحی کتاف

انتخاب رنگ و نورپردازی یکی دیگر از مهم ترین نکات در طراحی سقف کناف است که باید مورد توجه قرار بگیرد. برای نورپردازی سقف کناف مدرن می توانید از چراغ های ال ای دی توکار استفاده کنید و برای نورپردازی سقف کناف کلاسیک می توانید از لوسترهای پر زرق و برق و کریستالی استفاده نمایید. مدل کناف اتاق خواب نیز طرح های مختلفی دارد و شما می توانید از این مدل ها برای تزیین زیبا و خلاقانه سقف اتاق خواب استفاده کنید.

طراحی کتاف

طراحی کتاف

از طرح کناف بندرت برای سقف آشپزخانه استفاده می شود٬ اگر شما تمایل دارید تزیین متفاوت و شیکی را برای سقف آشپزخانه منزل خود داشته باشید بهترین روش استفاده از کناف سقف آشپزخانه است. توجه داشته باشید که برای رنگ سقف کاذب کناف بهتر است از رنگ هایی استفاده کنید که در دکوراسیون آشپزخانه موجود هستند تا طراحی سقف آشپزخانه شما بی نظیر و کاربردی تر به نظر برسد.

طراحی کتاف

طراحی و اجرای به روزترین نماهای داخلی و خارجی توسط شرکت معماری اَرگان

طراحی کتاف

طراحی کتاف

طراحی کتاف

طراحی کتاف

طراحی کتاف


شرکت معماری اَرگان

طراحی واجرای کناف به صورت مهندسی و با بهترین کیفیت

- شرکت معماری اَرگان با داشتن تیمی مجرب آماده خدمت رسانی در جنوب غرب کشور و در پروژه های بزرگتر در سرار ایران می باشد.
- لازم به ذکر شرکت معماری اَرگان گروهی می باشد که طراحی کناف را به صورت مهندسی و دقیق انجام میدهید.
- همکاری با پیمانکاران ، انبوه سازان و فعالین صنعت ساختمان

جهت مشاوره رایگان ، سفارش خرید و طراحی با ما از منوی تماس با ما در ارتباط باشید. (09391846114-09168185790)

برای دیدن ادامه تصاویر به منوی کناف مراجه کنید

اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.