• ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ ۱۲:۲۶:۴۴
  • در بیوگرافی معماران
  • توسط admin
  • بازدید: 4764
  • اخرین ویرایش: -/-
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
موژان مجیدی

موژان مجیدی

موژان مجیدی

به گزارش ارگان معماری: موژان مجیدی مدیر اجرایی شرکت فاستر + همکاران به عنوان نمونه موفق یک ایرانی در معماری بین المللی است.وی به عنوان عضو ارشد هیئت طراحی دخالت روز به روز در طراحی و همچنین تصمیم های استراتژیک با مسئولیت اصلی خود او همراه میباشد.

موژان مجیدی

 او معماری را در دانشگاه Strathclyde شروع و در سال 1987 فارق التحصیل شده است.وی به عنوان دانشجو جایزه بخش اول ریبا (RIBA) جایزه تخصصی دانشجویان برای بهترین پروژه دیپلم ملی در سال 1987 دریافت کرده است.پس از فارق التحصیلی به شرکت فاستر + همکاران ملحق شده و بر روی پروژه فرودگاه استاندارد در انگلستان بین سال های 1989 تا 1991 مشغول بوده است.

موژان مجیدی

 در سال 1991 او به عنوان دانشیار مسئول دو طرح برنده به نام های:دانشکده حقوق در دانشگاه کمبریج و دبیرستان فرانسوی آلبرت کامو در جنوب فرانسه بوده است.در سال 1992 او به هنگ کنگ رفته و به عنوان مسئول اصلی پروژه بین المللی هنگ کنگ نظارت کامل را از ابتدا تا اتمام آن در سال 1998 را داشته است.

موژان مجیدی

 وی همچنین مدیر مسئول محموله های جدید HACTL ترمینال حمل و نقل زمینی هنگ کنگ از سال 1992 تا 1998 بوده است.بعد از بازگشت او به لندن مدیر مسئول پروژه استادیوم ومبلی لندن بوده،و همچنین در سال 2004 به عنوان شریک ارشد فاستر + همکاران انتخاب گردیده است.

موژان مجیدی



موژان مجیدی

موژان مجیدی

 به عنوان لیدر گروه 3،تا سال 2010 او مسئول برنده شدن این گروه در یک رقابت بین المللی بوده است.این پروژه ها شامل مجموعه بین المللی فرودگاه پکن و منطقه فرهنگی کولون غربی در هنگ کنگ بوده است.

ورزشگاه

ورزشگاه

ورزشگاه

 او همچنین نظارت طیف متنوعی از پروژه های فرهنگی،آموزشی،زیرساخت ها،اوقات فراغت،مسکونی و حمل و نقل از جمله پروژه اخیر تکمیل شده فرودگاه بین المللی ملکه آلیا در اردن،و شبکه سریع السیر راه آهن در الحرمین عربستان و اسولسن استکهلم بوده است.

اپارتمان


موژان مجیدی در سال 2007 به مدیر اجرائی یا همان نزدیک ترین همکار فاستر منصوب شد.  
 اما در اواخر سال 2013 میلادی، مجیدی به دفتر معماری و طراحی زاها حدید پیوسته است و فعالیت های خود را در این شرکت بزرگ ادامه داده است. او پس از 27 سال سابقه در دفتر فاستر + همکاران، فعالیت خود را در دفتر معمار بزرگ دیگری به نام حدید دنبال کرده است.

موژان مجیدی

اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.