• ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ ۰۰:۴۵:۰۰
  • در تزئینات معماری و ساختمان
  • توسط argan2
  • بازدید: 2019
  • اخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ ۲۰:۱۴:۱۲
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
مبلمان تختخواب شو

مدل مبلمان تخت خواب شو

فروشگاه معماری

مدل مبلمان مدرن تختخواب شو

کاهش و محدودیت فضای داخلی خانه ها و آپارتمان های امروزی دیگر به امری عادی تبدیل شده است و فقط هم مربوط به کشور ما نیست. ولی درایت و هوش انسان ثابت کرده که برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد و نا امیدی چاره کار نیست. از سالها پیش تخت خواب هایی طراحی و ارائه شده که روی دیوار نصب میشوند و هنگام خواب با یک تغییر زاویه 90 درجه روی زمین قرار قرار میگیرند و تبدیل به یک سرویس خواب کامل میشوند. در کشورهای دیگر این مدل تخت خواب ها به تخت خواب مورفی معروف هستند ولی در ایران برای آنها نام هایی مثل تخت و مبل تاشو استفاده میشود که با کاربری تخت کاملا مرتبط است.

مدل مبلمان مدرن تختخواب شو

تولد این سرویس خواب ها موجب شده در بعضی خانه ها تحولات جالبی صورت بگیرد مثلا بعضی از تخت ها به سبب شکل ظاهری و تزیینی که هنگام بسته بودن دارند قابلیت نصب و استفاده در اتاق نشیمن را هم دارند. به همین علت در بعضی خانه ها که اتاق خواب کوچکتر از آنیست که بتوان در آن یک سرویس خواب تاشو و کمجا گذاشت به ناچار ساکنین خانه، اتاق خواب و اتاق نشیمن را میکس کرده اند و به لطف همین مبلمان های تختخواب شو از فضای پذیرایی و اتاق نشیمن بعنوان اتاق خواب نیز استفاده میکنند. این موضوع را در خانه های نقلی 40 تا 60 متری که تازه عروس و دامادها در آنها ساکن هستند به وضوح می بینیم.

مدل مبلمان مدرن تختخواب شو

از آنجایی که هر تولید و اختراعی با گذشت زمان دچار تغییر و پیشرفت میشود این سرویس خوابها هم پیشرفت خوبی داشته اند. مدلهای جدید نسبت به گذشته سبک تر شده اند و باز و بسته کردن آنها کار چندان سختی نیست و از طرف دیگر سرویس خواب ها تبدیل به ست کاملتری شده اند و در کنار خود میز کامپیوتر، کتابخانه، شلفهای چوبی و از همه مهمتر کاناپه و مبلمان راحتی هم دیده میشود، با وجود این تغییرات، دیگر نمی توان به این ستها گفت تخت خواب تاشو باید گفت ست مبلمان تاشو.

مدل مبلمان مدرن تختخواب شو

مدل مبلمان مدرن تختخواب شو

مدل مبلمان مدرن تختخواب شو

مدل مبلمان مدرن تختخواب شو

مدل مبلمان مدرن تختخواب شو

مدل مبلمان مدرن تختخواب شو

دکوراسیون داخلی جدید

دکوراسیون

مبلمان تاشو

دکوراسیون با کیفیت

تخت تاشو

دکوراسیون داخلی با کیفیت

مبلمان جدید
اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.