• ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۰۰:۲۰:۵۱
  • در نمای مینرال
  • توسط argan2
  • بازدید: 1640
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ ۲۳:۱۷:۴۱
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
نمای مینرال

نمای مینرال - گرانولیت سری دوم

به گزارش اَرگان معماری : نمای مینرال امروزه یکی از جدیدترین نماهای مورد استفاده برای ساختمان ها است که بسیار مورد توجه معماران و طراحان ساختمان قرار گرفته است. این نما در مقایسه با دیگر نماهای ساختمان دارای مزیت هایمنحصربفردی است. در ادامه این مطلب توجه شما را به تصاویر متنوعی از این نمای ساختمان زیبا و جدید جلب می نماییم .

نمای مینرال - گرانولیت

نمای مینرال - گرانولیت

 

نمای ساختمان ارزش مادی یک ساختمان را بالا تر می کند و در جذابیت ظاهری ساختمان نیز نقش مهمی را ایفا می کند. در برخی از ساختمان های جدید برای طراحی نمای خارجی ساختمان به جای سنگ و شیشه و آجر و از نمای ساختمان مینرال استفاده می کنند که این نما دارای تنوع رنگ و فرم های ایده آل و ویژه ای است.

  نمای مینرال - گرانولیت

نمای مینرال چیست؟

نمای مینرال یکی از نماهای مورد استفاده در ساختمان است که از سرامیزه طبیعی سنگ های معدنی نظیر مرمر و گرانیت و کوارتز تشکیل شده است.

جهت سفارش طراحی ، همکاری با ما تماس بگیرید.(09168185790- 09391846114)

این نما دارای تنوع رنگ و فرم های زیادی است  و امروزه در ایران نیز مورد استفاده قرار می گیرد. می توان گفت مینرال یکی از مقاوم ترین مصالح در نمای ساختمان محسوب می شود این نما با تنوع رنگ و فرم های متنوعی که دارد دست طراحان و معماران ساختمان را برای آفرینش فضای آرامش بخش و دلپذیر باز گذاشته است.

نمای مینرال - گرانولیت

ا ز مهم ترین مزیت های اصلی نماهای مینرال می توان به قابلیت اجرایی سریع آن ها اشاره کرد. این نما قابیت چسبندگی بر روی سطح های صاف را دارد و هم چنین مشکلات نمای ساختمانی سنگ و شیشه را هم ندارد. از مینرال می توانید برای پوشش های داخلی ساختمان نیز استفاده نمایید.

 

 

 نمای مینرال - گرانولیت

نمای مینرال - گرانولیت

 

نماهای مینرال نیز می توانند به سادگی جایگزین رنگ شوند و علاوه بر این مزیت ها نمای های مینرال مشکلات هزینه های نگهداری و تغییر فرم را هم ندارند.

نمای مینرال - گرانولیت

نمای مینرال - گرانولیت

تصاویر متنوع و متفاوت نمای مینرال ساختمان های مختلف را مشاهده کردید که امیدواریم از دیدن این نمای جذاب ساختمان نهایت لذت را برده باشید شما می توانید با الگوبرداری از این نمونه ها ، نمای متفاوت و مدرن را به کمک ما برای ساختمان خود خلق کنید.

همکاری ویژه به خصوص در جنوب کشور
 

جهت سفارش طراحی ، همکاری با ما تماس بگیرید:  09168185790-  09391846114

شرکت معماری و ساختمان ارگان معماری

 

اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.