• ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ ۱۹:۰۶:۳۳
  • در کاشی و سرامیک
  • توسط argan2
  • بازدید: 2908
  • اخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ ۱۱:۵۷:۰۲
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
معرفی کارخانه کاشی و سرامیک مجتمع کاشی میبد

معرفی کارخانه کاشی و سرامیک ناز سرام میبد


کاشی ناز سرام میبد 

شرکت ناز سرام ميبد با بهره گيري از تجربه مديران و موسسان اين شرکت و سابقه ديرين در منطقه در 21 اسفند ماه سال 1385 در عرصه اي متفاوت وارد صنعت کاشی و سرامیک ایران شد . اين شرکت با تجهيز جديدترين دستگاههاي ايتاليايي از شرکت SACMI توانست کمتر از 7 ماه حضور خود را در بازارهاي داخلي و کشورهاي همجوار مسجل کند ، استفاده از پرس هاي فوق قوي در کنار خطوط توليد مجهز به تکنولوژي روز دنيا همچون دستگاه هاي چاپ دیجیتال ، توليدات اين شرکت را در رده هايي هم تراز با نمونه هاي برتر جهاني قرار داد ، محصولات متمايز با ابعادي متفاوت به همراه نمادهاي هنر ايراني که بر گرفته از طبيعت بي نظير خدادادي است از ويژگي هاي منحصر به فردي است که ناز سرام با تکيه بر آن در عرصه بازار حضور يافته است ناز سرام اگر چه به توليد کم اکتفا نموده اما از ابتدا در صدد توليدات با کيفيتي در سطح استاندارد جهاني بوده است.


فعالیت های شرکت نازسرام
ناز سرام ميبد با هدف توليد روزانه 18000 متر مربع گرانيت طراحي و به مرحله اجرا در آمد ، با توجه به نياز بازار با دستگاه هاي مذکور به توليد کاشي کف بدنه قرمز با همان دستگاه ها اقدام نمود . به همين دليل امکان توليد کاشي با ابعاد بزرگتر از حد معمول فراهم شد . کاشي ناز سرام در دومين سال تولید خود موفق به توليد بزرگترين کاشي بدنه قرمز به ابعاد70 *140 شد و در پانزدهمين نمايشگاه بين المللي کاشي و سراميک تهران رونمايي گرديد . از سوي ديگر ، بهره گيري از واحد طراحي مجزا ، محصولات اين شرکت را به بازار کف و ديوار بطور همزمان فراهم ساخته است ، از سوي ديگر خريد دستگاه جديد چاپ دیجیتال (کراجت) براي اولين بار در ايران توليدات رستيک با چاپ در عمق محصولاتی متمايز را در ابعاد گوناگون به بازار عرضه نمود تا تحولي نو در تلفيق کاشي و دکوراسيون نوين را فراهم آورد .
در سنوات اخیر با تغییر رویکرد مصرف کنندگان به سمت سرامیک پرسلان و با توجه به پتانسیل موجود دراین شرکت در سال 95 سیاست این شرکت بر این قرار گرفت که محصولات بدنه قرمز به بدنه سفید و درنهایت به پرسلان و پرسلان پولیشی تغییر یابد. همچنین باتوجه به قابلیت دستگاه دیجیتال جدید، طرح های لاکچری با انواع افکت (گلوسی ، مات ، کاروین) و شوگر نیز تولید گردید.

احترام به محیط زیست
توجه ويژه ناز سرام به محيط زيست و توليد کاشي با استفاده از صنعتي پاک ، باعث شد اين شرکت با بهره گيري از دستگاه هاي تصفیه آب و هوا ، به يکي از موفق ترين کارخانجات مورد توجه سازمان محيط زيست بدل شود ، هم اکنون واحدهاي تصفيه فاضلاب صنعتي و انساني اين شرکت راه اندازي شده و واحدهاي تصفيه هوا نيز از ابتداي شروع به کار کارخانه در حال کار بوده اند ، همين امر فضايي مطلوب را براي کارکنان اين شرکت فراهم نموده است.


آدرس کارخانه : کيلومتر 6 جاده ميبد - يزد - پرسلان نازسرام ميبد

آدرس : یزد - بلوار دانشجو - قبل از میدان شهدای محراب - نمایشگاه نازسرام میبد


جهت سفارش محصولات کارخانه کاشی نازسرام میبد از طریق شماره تماس های شرکت با ما در ارتباط باشید. «واحد فروش: 09165390085»«مدیریت: 09168185790»    «تلگرام: arganceramtile@ »


اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.