• ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ ۱۷:۱۵:۴۰
  • در کاشی و سرامیک
  • توسط argan2
  • بازدید: 1199
  • اخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ ۱۱:۴۷:۴۹
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
معرفی کارخانه کاشی و سرامیک ارچین

معرفی کارخانه کاشی و سرامیک ارچین

 
 
 شرکت کاشی ارچین 

فعالیت کاشی ارچین
شركت كاشي ارچين به شماره ثبت ۲۰۶ به تاریخ ثبت ۲۸/۲/۷۰ در سال ۱۳۸۰ با توليد ساليانه سه ميليون مترمربع آغاز به كار نمود.

تعداد پرسنل شركت ۴۰۲ نفر، زمينه فعاليت :توليد كاشي كف و کاشی دیجیتال

پیام مدیرعامل

دنیای امروزی، دنیای خلاقیت، نوآوری، دقت و سرعت می باشد، خلاقیت در ارایه محصولاتی نوین و پویایی در بوجود آوردن هر آنچه که زندگی بشر امروزی را راحت تر و زیباتر نماید، سرعت در ارایه این خدمات نیز از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که ما در عصر کامپیوتر و اینترنت زندگی می کنیم و دامنه ارایه خدمات سریع توأم با دقت در سراسر جهان مشهود است. بدین باور و به سبب انگیزه اصلی خودمان که همانا خدمت به همنوعان سراسر جهان و بویژه هم میهنان عزیزمان ایران است. برآن شدیم تا با تلاشی مضاعف، محصولات درخور شأن آنها، تولید و به بازار عرضه نماییم.
رعایت سلیقه های مردم مناطق مختلف ایران و جهان و اعتقاد به تولید محصولی با کیفیت بالا ما را بر آن داشت که در شرکت کاشی ارچین میبد با مرغوبترین مواد اولیه از ایران و جهان و پرسنل کارآزموده و باتجربه را بکار گیریم تا ضمن استفاده از طراحان ماهر و کارشناس به محصولی کیفی و در عین حال بروز و زیبا دست یابیم. اکنون محصولات ارچین با تنوع بالا، طرحهای زیبا و بدیع و در اندازه های گوناگون حضوری موفق را در بازارهای داخلی و خارجی تجربه می کند و باور داریم که با سرعت مضاعف باید به سمت کیفیت برتر و رعایت خواستهای مشتریان خود حرکت نماییم



آدرس کارخانه: کیلومتر ۶ جاده میبد – یزد -جنب مزرعه کلانتر


جهت سفارش محصولات کارخانه کاشی ارچین میبد از طریق شماره تماس های شرکت با ما در ارتباط باشید. «واحد فروش: 09165390085»«مدیریت: 09168185790»    «تلگرام: arganceramtile@ »


اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.