• ۱۳۹۸/۱۰/۰۵ ۱۷:۱۵:۴۰
  • در کاشی و سرامیک
  • توسط argan2
  • بازدید: 2227
  • اخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ ۱۱:۴۶:۴۷
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
معرفی کارخانه کاشی و سرامیک ماهان سرام

معرفی کارخانه کاشی و سرامیک ماهان سرام

 
 

درباره شرکت کاشی ماهان سرام میبد


شرکت کاشی ماهان سرام در جهت نیل به اهداف عالی و مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران در مسیر استقلال و خودکفایی به منظور تولید سالیانه ۵۰۰۰۰۰۰ متر مربع انواع کاشی 
کف در فاز اول در آذرماه ۱۳۸۹ تاسیس گردید.

 این شرکت توانست علی رغم تحریم های تحمیلی از سوی دشمنان جمهوری اسلامی و محدودیت واردات ، با بکارگیری شیوه های نوین مدیریت و نیروهای مجرب و دلسوز و متعهد ، استعدادها و توانمندیهای موجود منطقه را در خود متجلی و اولین محصولات خود را در تیرماه ۱۳۹۱ به بازار مصرف عرضه نماید.

این پروژه در زمینی به مساحت ۱۳۰۰۰۰ متر مربع و در زیربنایی به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع احداث گردید و در آن از مدرنترین ماشین آلات و تجهیزات روز اروپا بهره گرفته شده است.
عمده مواد اولیه تولیدات از محل منابع غنی داخل کشور تامین میگردد و توانایی تولید کاشی کف در انواع طرحها ، رنگ ها و ابعاد گوناگون و متنوع را دارا میباشد.
شرکت کاشی ماهان سرام در کمترین زمان موفق به اخذ علامت استاندارد ملی ایران و همچنین استاندارد اتحادیه اروپا CE گردیده است. در حال حاضر دارنده گواهینامه های تایید سیستم یکپارچه مدیریت مبتنی بر استانداردهای ISO 9001:2008 , ISO 1401:2004 ، OHSAS 18001:2007 می باشد.



آدرs کارخانه: میبد – کیلومتر ۲ جاده مزرعه کلانتر




جهت سفارش محصولات کارخانه کاشی ماهان سرام میبد از طریق شماره تماس های شرکت با ما در ارتباط باشید. «واحد فروش: 09165390085»«مدیریت: 09168185790»    «تلگرام: arganceramtile@ »

اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.