• ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ ۰۷:۱۵:۴۰
  • در کاشی و سرامیک
  • توسط argan2
  • بازدید: 1706
  • اخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ ۱۱:۴۸:۰۰
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
معرفی کارخانه کاشی و سرامیک باستان

معرفی کارخانه کاشی و سرامیک باستان

 
 
 شرکت کاشی باستان

شرکت کاشی باستان میبد در جهت نیل به اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسیر خودکفایی و استقلال کشور به منظور تولید سالیانه 6 ملیون متر مکعب کاشی کف و دیوار در فاز اول در اسفند ماه 1381 تأسیس گردید. این شرکت توانست در بکارگیری شیوه های نوین مدیریت و نیروهای مجرب و دلسوز استعدادها وتوانمندی های منطقه را در خود متجلی و اولین محصولات تولیدی خود را در شهریور ماه 1383به بازار مصرف عرضه نماید. این ‌پروژه در زمینی به وسعت 160000متر مربع و زیربنایی به مساحت 23000 متر مربع احداث گردید ودرآن از مدرن ترین ماشین آلات و تجهیزات تولید کاشی بهره گرفته شده است. عمده مواد اولیه تولیدات از محل منابع غنی کشور تأمین می گردد وتوانایی تولید کاشی کف و دیوار را در طرح ها و رنگ ها و ابعاد مختلف دارا می باشد. شرکت کاشی باستان میبد موفق به اخذ علامت استاندارد ملی ایران و گواهنامه تایید سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد IS0 9001-2000 از شرکت UTF CERTآلمان گردیده است.



ظرفیت تولید: 11میلیون متر مربع در سال

نوع تولید: کاشی های کف سرامیکی

تولیدات فعلی: طرح های مختلف در رنگ های متنوع از کاشی های کف سرامیکی

ابعاد تولیدات در حال حاضر: 60*30, 60*33, 25*25, 80*40, 50*50, 40*40

مجهز به تکنولوژی چاپ دیجیتال و به زودی ابعاد 90*30 و 60*60 با امکانات مولتیسایز و رکتیفای محصولات


آدرس: تهران- خیابان ملاصدرا، بعد از چهارراه شیخ‌بهایی، برج ونوس، طبقه سوم، واحد6
آدرس کارخانه: کیلومتر 6جاده میبد- یزد، جاده مزرعه کلانتر



کارخانه کاشی باستان عضو گروه تاپ سر می باشد.

گروه بزرگ تاپ سر از سال 1382 در قالب خانواده ای بزرگ فعالیت خود را در صنعت کاشی و سرامیک آغاز نمود و اکنون با کسب رتبه اولین در صنعت کاشی و سرامیک ایران با ظرفیتی بالغ بر 40.000.000 متر مربع در سال به عنوان بزرگترین تولیدکننده کاشی و سرامیک این کشور محسوب می گردد.

اعضای این خانواده بزرگ: 

کارخانجات کاشی باستان – کاشی عمارت – کاشی پارسیان – کاشی نفیس و کاشی ارگ بوده که هر یک مجموعه ای تخصصی در صنعت کاشی و سرامیک می باشد. 

تمرکز گروه تاپ سر در راستای توسعه برنامه های آتی بر پایه تحقیق بازار و بررسی سلایق مصرف کنندگان بوده و در راستای عملی نمودن این مهم مسیری طولانی را پیموده است. 

بکارگیری نیروی انسانی متخصص از دیگر شاخصه های بارز این گروه بوده که با بهره گیری از توانایی و علم روز دنیا تولیداتی با کیفیت جهانی را به بازار عرضه می نماید.

دریافت نشان های متعدد استاندارد و کیفیت از طرف موسسات معتبر بین المللی گواه این موضوع است که ما به دنبال اجرایی شدن حقیقی کیفیت در صنعت کاشی و سرامیک کشور هستیم و همچنین رضایتمندی مشتریان ما در بازارهای داخلی و بین المللی این موضوع را ثابت می نماید. این گروه مجهز به بزرگترین آتلیه تخصصی و پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا در راستای تولید و اجرای طرح های کاشی و سرامیک بوده که خود مزیتی بزرگ در این صنعت محسوب می گردد.

از اهداف اصلی این گروه می توان به ورود در صنایع مختلف ساختمانی چون شیر آلات بهداشتی، چینی بهداشتی، وان و جکوزی، و لوازم لوکس ساختمانی اشاره نمود که به زودی شاهد ارایه این محصولات به بازارهای جهانی خواهیم بود. 

ماموریت و اهداف: 

ما یک مجموعه جهانی مشتری مدار هستیم و هدف نهایی خود را خلق محصولاتی بدیع و ماندگار در صنعت ساختمان دانسته و به منظور دستیابی به بالاترین سطح رضایت مشتریان اهداف ذیل را مد نظر داریم: 

  1. تحقیقات مداوم، نوآورانه، فشرده و اختصاصی در صنعت سرامیک کشور
  2. توسعه محصولات متناسب با نیاز روزافزون بازار
  3. رضایت مشتریان به عنوان هدف اصلی گروه تاپ سر
  4. خدمات سراسری و دسترسی مصرف کنندگان در سراسر جهان به محصولات
  5. اهتمام کامل به رعایت ضوابط زیست محیطی در چهار چوب تولید سبز
  6. آموزش و توانمند سازی کارکنان در حوزه های مختلف صنعت سرامیک

جهت سفارش محصولات کارخانه کاشی باستان میبد از طریق شماره تماس های شرکت با ما در ارتباط باشید. «واحد فروش: 09165390085»«مدیریت: 09168185790»    «تلگرام: arganceramtile@ »


اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.