• ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ ۱۱:۳۸:۵۷
  • در طراحی داخلی با کناف
  • توسط admin
  • بازدید: 1126
  • اخرین ویرایش: -/-
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
اجرای کناف-خوزستان

اجرای کناف-خوزستان

اجرای کناف

به طور کلی نورپردازی در دکوراسیون داخلی بسیار مهم می باشد زیرا باعث بهتر دیده شدن فضا و دیزاین منزل شده و زیبایی آن را دو چندان می کند. امروزه برای طراحی دکواسیون داخلی منازل از نور مخفی سقف استفاده می شود و طرح های آن نیز مورد توجه مردم قرار گرفته است.

اجرای کناف

نورپردازی فضای داخلی منازل موجب زیباتر شدن محیط می شوند و همین امر موجب شده تا به عنوان یک شاخصه در دکوراسیون داخلی منازل در نظر گرفته شود و بخش مهمی از دیزاین هر خانه مدرن و لوکسی را به خود اختصاص دهد.

یکی از روش های جدید در نورپردازی که بسیار مورد توجه طراحان و مردم می باشد، نور مخفی سقف است. درواقع نورپردازی در رنگ های مختلف، در طرح سقف کاذب برای نقاط مختلف منزل و در طرح کناف برای سقف ساختمان های مسکونی و تجاری صورت می گیرد. بهترین بخش هر خانه برای نورپردازی، سقف خانه می باشد. امروزه به دلیل تنوع در سقف کاذب و کناف، دست طراحان برای اجرای طرح های مدرن و خاص برای نورپردازی مخفی سقف باز است.

اجرای کناف

در طراحی داخلی یک خانه، تمام مکان ها و فضاها مهم هستند و نمی توان گفت که بخشی از خانه نسبت به بخش دیگر آن ارزش بیشتری دارد. استفاده از نورهای رنگی مخفی برای سقف به فضا جلوه ای خاص می بخشد به جای اینکه از نور به طور گسترده در فضا استفاده شود.

لابی آپارتمان و یا پارکینگ خانه جزء مکان هایی هستند که به آن ها توجه نمی شود و یا کمتر مورد توجه قرار می گیرند. اما طراحی داخلی چنین مکان هایی نیز مهم است که این امر نیز امروزه مورد توجه طراحان و مردم قرار گرفته است. با نورپردازی مخفی سقف می توان فضایی جذاب و خاص را در پارکینگ و ورودی منزل پیاده سازی کرد.

اجرای کناف

انتخاب طرح و مدل نور مخفی سقف تا حد زیادی به ابعاد اتاق ها و ارتفاع سقف نیز بستگی دارد. در اتاق های کوچک از لامپ های کوچک تر استفاده می شود ضمن اینکه در سقف های بلند باید از لامپ هایی با قدرت نوردهی بیشتر استفاده کرد.

اجرای کناف

از نورهای پنهان برای سقف می توان برای ساختمان های اداری و تجاری هم استفاده کرد زیرا چنین نورپردازی به زیبا شدن محیط داخلی این مکان ها کمک می کند. بسته به نوع دکوراسیون از چنین روشی برای دیزاین سقف ها استفاده می شود تا هماهنگی و توازن هم حفظ گردد. استفاده از نورهای رنگی به چنین مکان هایی، شخصیت می دهد.

اجرای کناف

اجرای کناف

اجرای کناف
اجرای کناف

اجرای کناف
اجرای کناف

اجرای کناف

اجرای کناف

- طراحی واجرای دکوراسیون و معماری داخلی (در سبک های گونانون طراحی داخلی)

اجرای کناف

اجرای کناف

شرکت معماری اَرگان

طراحی واجرای کناف به صورت مهندسی و با بهترین کیفیت

- شرکت معماری اَرگان با داشتن تیمی مجرب آماده خدمت رسانی در جنوب غرب کشور و در پروژه های بزرگتر در سرار ایران می باشد.
- لازم به ذکر شرکت معماری اَرگان گروهی می باشد که طراحی کناف را به صورت مهندسی و دقیق انجام میدهید.
- همکاری با پیمانکاران ، انبوه سازان و فعالین صنعت ساختمان

جهت مشاوره رایگان ، سفارش خرید و طراحی با ما از منوی تماس با ما در ارتباط باشید. (09391846114-09168185790)

برای مشاهده ادامه تصاویر از منوی کناف دیدن کنید
اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.