• ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ ۱۸:۰۰:۰۰
  • در دانستنی های معماری
  • توسط admin
  • بازدید: 968
  • اخرین ویرایش: -/-
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
چگونه طراحی معماری

چگونه طراحی معماری در تمام فرم های آن می تواند به ما کمک کند جهانی جدید را ببینید

چگونگی طراحی معماری

 بنابراین، قضاوت در مورد رقابت آزاد نقشه های معماری از سراسر جهان، مانند Prize Drawing Architect ، تنها زمانی می تواند یک تمرین در داوری باز باشد حتی زمانی که این دسته بندی ها به سه دسته فنی طبقه بندی شده اند: دست کشیده، دیجیتال و هیبرید . چگونه می توانیم مقیاس کلاسیک دیجیتالی جذاب کریس رانن را در فضاهای عمومی قابل دسترس در کلیسای سنت پل با مقیاس تقریبا فانتزی Xinyuan Cao از طریق نوسازی روستای Denggao مقایسه کنیم؟ 

چگونگی طراحی معماری

 آیا 100 رضا علیآبادی ، یک شبکه 10 دهه ای از نمایشهای روبیک-مکعبی بر روی موضوع مکعب معماری افلاطونی، به هیچ وجه قابل مقایسه با نقاشی دقیق سایهدار آنا بولدیکنوا از یک خیابان پرتغالی نیست ؟ هر دوی آنها دست کشیده شده و ظریف هستند. در حالی که در بخش هیبرید، چشم انداز رنگارنگ، شاداب و لذت بخش و پیچیده جومو Xin Hao از طریق یک صفحه مراقبت از بیمارستان مراقبت های پکهام ، کاملا متفاوتی با هدف طراحی مجسمه Mariapia di Lecce است که نشان می دهد چگونه یک تحلیل گرافیکی از رنسانس ایتالیایی ساختمان ممکن است در بازسازی آن کمک کند. 

چگونگی طراحی معماری

 همراه با هوش، این انواع نقشه های معماری معاصر با استفاده از ابزارهای مختلف فنی نیز نشان دهنده مهارت و یادآوری چگونگی همگرایی تخیل و دانش در جهان است که در آن طراحی کامپیوتری و مدل سازی روباتیک (و ، به طور فزاینده، ساخت و ساز) به نظر می رسد که ساختن بی اهمیت است. از طرح ساخت شده در یک کافه در یک کاغذ بافت کاغذ به پیچیده ترین نمایندگی دیجیتال، نقاشی های ساخته شده توسط گوشت و معماران خون به موضوع مهم ادامه خواهد داد. 

چگونگی طراحی معماری

 به جز مهارت و هنر، طراحی معماری به معماران و مخاطبان آنها کمک می کند - از مشتریان به بازدیدکنندگان موزه Soane - به روش های جدید و حتی غیر منتظره فکر کنید. فضاهای عمومی قابل دسترسی کریس رانن در کلیسای جامع سنت پل تماشاگران را در یک تور از یک ساختمان به ظاهر آشنا و شناخته شده از طریق بخش ها و چشم انداز های نا آشنا می بیند، و ما را به نمایش کلیسای جامع کریستوفر رن در راه ما ممکن است قبل از آن نمی دانستیم. 

چگونگی طراحی معماری

 در چارچوب موزه Soane و 30،000 نقشه معماری در مراقبت از آن، شیوه ای که نقاشی هایی مانند این به ما کمک می کند دوباره به دنبال نگاه می شود، به عنوان مثال، در کار جوزف Gandy، که نقوش جالب برای جان Soane تصور اینکه چگونه معمار ساختمان ها ممکن است ظهور کنند و احساس کنند که در قرن ها به سر می برند. در اینجا نقاشی از مهارت و نوآوری بی حد و حصر بود که معماری دنیای معماری Soane را به عقب برگرداند، همانطور که آنها توضیح دادند و آن را جشن گرفتند. سیزده تخفیف و برنده جایزه نقاشی در نمایشگاه موزه Soane در دقیقا شرکت درست است. 

چگونگی طراحی معماری

چگونگی طراحی معماری

چگونگی طراحی معماری

اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.