• ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ ۱۴:۵۹:۵۱
  • در طراحی معماری و دکوراسیون هتل
  • توسط argan2
  • بازدید: 2142
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ ۱۹:۳۵:۳۷
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
هتل میرامار

هتل میرامار

 فروشگاه آنلاین معماری

هتل میرامار

به گزارش ارگان معماری: شکل، رنگ، ارتفاع، جهت گیری و اندازه ها همگی ابزاری برای ایجاد تنوع در حجم ها، نورگیرها، سقف های گنبدی، قوس ها، دکوراسیون داخلی، ستون ها و .. هستند. تنوعی که از طریق یک تغییر ماهرانه در کیفیات بصری به وجود می آید و بدین ترتیب در جهت تداعی خاطره ی ویلاهای مصر، ازمعماری سنتی مصری و سبک های بومی استفاده شده است.

هتل سنتی

طراحی هتل سنتی

ساخت واحدهای کوچک با تنوع بسیار زیاد علاوه بر ایجاد حس تفرج و هویت بخشی منحصر به فرد باعث می شود تا هتل میرامار (((Miramar Hotel) با مساحتی بیش از 150 هزار متر مربع، سیمایی از یک ویلای کوچک به خود بگیرد و این گونه مفهوم هتل با توده های عظیم و دیوارهای صلب و عناصر تکرارشونده و ویدهای بزرگ، به مجموعه ای از فرم ها و کیفیات بسیار متنوع و غیر متداول متحول می گردد.

سایت هتل

محوطه سازی هتل

مایکل گریوز (((Michael Graves) در این طرح ابتکاری مجموعه ای اقامتگاه های اختصاصی و در عین حال یگانه را خلق می کند و با یک سلسله از المان های طراحی کوچک مقیاس، موفق به ایجاد حسی از صمیمیت و حضور در فضایی تفریحی می گردد. مایکل گریوز، به همراه پیتر آیزنمن، ریچارد مه یر، چارلز گواتمی و جان هجداک، به عنوان یکی ازمعماران سبک پست مدرن سفید یا همان نئو مدرن محسوب می شود. معمارانی که الگوی آن ها، ساختمان های مدرن دهه 20 – 30 و خصوصا ساختمان های مدرن سفید لکوربوزیه، بود.

حجم هتل

نما هتل

هتل میرامار، در شهرال گونا مصر (El Gouna – Egypt)))، واقع در سایتی در ساحل دریای سرخ است. نوار ساحلی به طول 500 متر از شمال تا جنوب امتداد دارد و عرض پروژه 300 متر طول دارد. آب، سایت را از همه طرف احاطه کرده است. دریای سرخ در شرق و مرداب در غرب واقعند و کانال هایی مرداب را به دریا متصل می کنند.

حجم هتل

فضا سازی هتل

این هتل پنج ستاره دارای 284 اتاق بوده و اتاق ها در ترکیب بندی خوشه ای توسط کریدوری در مرکز ساختمان ها سرویس دهی می شوند. این شیوه برخورد، احساس انتخاب های گوناگون و گزینه های بسیار از منظره را خلق می کند. حیاط های دلپذیر، مناظر مهیج، محل های استراحت، امکانات تفریحی و ورزشی از سایر ویژگی های این هتل هستند. لازم به ذکر است که؛ طرح این هتل جایزه انیستیتوی آمریکای معماران(AIA) ))را دریافت کرد.

هتل میرامار

برای دیدن ادامه تصاویر به گالری رجوع کنید

اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.