• ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ ۱۸:۰۰:۰۰
  • در ایده های جدید معماری
  • توسط admin
  • بازدید: 1153
  • اخرین ویرایش: -/-
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
اردوگاه های معماری

اردوگاه های معماری هیپ هاپ از موسیقی رپ استفاده می کند تا الهام بخش نسل جدید معماران آینده شود

 در طول بهار و تابستان 2018، هفده شهر آمریکایی "اردوگاه های معماری های هیپ هاپ" را برگزار می کنند. این ابتکار یک گروه هنری شهری است که به دنبال عدم تنوع در جامعه معماری
آمریکا است. به گزارش CNET ، اردوگاه های معماری توسط Autodesk ، سازندگان نرم افزار معماری AutoCAD پشتیبانی خواهند شد. 

اردوگاه های معماری

 اردوگاه های معماری هیپ هاپ برای دانشجویان بین 10 تا 17 ساله طراحی شده اند و دانشجویان را به طراحی معماری و برنامه ریزی شهری با تحلیل ساختار و ریتم موسیقی رپ اختصاص می دهند. با نشان دادن ارتباط بین موسیقی و معماری، برگزارکنندگان امیدوارند شعار طراحی را در دانش آموزان جوان بجوشانند و به ایجاد آینده ای می رسند که جوامع محلی به گونه ای شکل می دهند یا تغییر می دهند. 

  هیپ هاپ نه تنها توانایی ساخت موسیقی را دموکراتیک کرد، بلکه آن را در یک شیوه کاملا منحصر به فرد و نوآورانه که به لحاظ فرهنگی مرتبط بود، آزاد کرد و همچنین به داستان هایی که اغلب در سایر انواع رسانه ها نبودند، به داستان ها پرداخت. 
 - مایک فورد، خالق، کمپ معماری هیپ هاپ 

 رویدادهای سال 2018 دومین سال برنامه را نشان می دهد، با دو برابر تعداد شهرهای شرکت کننده در مقایسه با سال 2017. با پایان اردو، دانشجویان پروژه های خود را با نوشتن رایس، راه اندازی یک رپ، و ایجاد یک ویدیو موسیقی برای برنده شدن ترانه. در سال 2017، 88 درصد از شرکت کنندگان به عنوان آمریکایی آفریقایی تبار شناخته شده بودند، نشانه های امیدوار کننده ای به اصلاحات به آمار AIA نشان داد که تنها 4 درصد از معماران ایالات متحده سیاه و سفید هستند. 




اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.