• ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ ۰۸:۰۰:۰۰
  • در طراحی و دکوراسیون داخلی مجتمع پزشکی
  • توسط admin
  • بازدید: 1369
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ ۱۸:۵۸:۱۴
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
بیمارستان دکتر گوتیرز

بیمارستان دکتر گوتیرز

معماران:                                              Mario Corea Arquitectura ، Unidad de proyectos Especiales del Gobierno de Santa Fe
    

محل:                                                     Venado Tuerto، استانSanta Fe،آرژانتین

معماران در هزینه:                                   ماریو کورا، فرانسیسکو کوجیانو، سیلوانا کدینا

 تیم پروژه:                                             Evangelina Dania، Jorgelina Paniagua، Norberto Tarrago

حوزه:                                                   18500.0 متر مربع

 سال پروژه:                                           2017 

عکس ها:                                              گوستاو Frittegotto

 
بیمارستان

ساختمان جدید برای بیمارستان دکتر گوتیرز Venado Tuerto ، آرژانتین یک بیمارستان منطقه ای بسیار پیچیده ای است که از لحاظ طراحی معماری و تکنولوژی پیشرفته و همچنین خدمات بهداشتی و درمانی آن ارائه شده است.

نمای بیمارستان

این بیمارستان بخشی از یک برنامه معماری اجتماعی ایجاد شده توسط دولت سانتا فه است که شهروندان استان را با زیرساخت های جامع خدمات بهداشتی فراهم می کند. "طراحی سیستم تایپولوژیک" که توسط معمار ماریو کوریا طراحی شده است، استراتژی طراحی شده برای طراحی بیمارستان های موجود در این برنامه است. بر خلاف مدل هایی مانند نمونه های اولیه، سیستم طراحی نوعی مبتنی بر توسعه یک پروژه معماری است که می تواند با مقیاس ها، سرزمین ها و گروه های کاربر سازگار باشد.


نمای بیمارستان

سیستم طراحی typological یک مفهوم شناخته شده به عنوان "بیمارستان تکاملی" ایجاد کرده است که براساس یک ماژول تکراری تکمیل شده است که یک چارچوب سازگار را که کاملا قادر به پاسخگویی به برنامه پیشنهادی است و همچنین سازگاری با تغییرات تکنولوژیکی و عملکردی پیشرو است، ایجاد می کند. امکان تغییر توزیع عملکردی یا تجهیزات تکنولوژیکی بدون نیاز به تغییر ساختار پشتیبانی، گردش عمومی یا نمایه ها، ویژگی مشخص کننده ای از بیمارستان تکاملی است.

طراحی داخلی بیمارستان

طراحی داخلی بیمارستان

بیمارستان اخیر دکتر گوتیرز، یکی از پنج بیمارستان تکاملی است که در سراسر استان سانتا فه با استفاده از سیستم طراحی تایپولوژیک ساخته شده است. به طور رسمی، بیمارستان یک ساختار افقی دو سطح است که از نقطه نظر کاربردی بسیار موثر است. با ایجاد یک سلسله مراتب از فضاهای مختلف با توجه به استفاده روزانه آنها، فضاهای عمومی، پزشکی و فنی با استفاده از الگوهای گردش خون که یک دنباله داخلی را تشکیل می دهند، متصل می شوند.

بیمارستان

فضاهای داخلی در اطراف مجموعه ای از پاسیو ها، که نور طبیعی و تهویه را فراهم می کنند، سازمان یافته است، عوامل موثر بر بهبود بیماران و نیز کارایی بیشتر کارکنان پزشکی. زبان نمادهای نیز سیستماتیک و مدولار است، به این معنی که آنها با تغییرات داخلی تغییر نخواهند کرد.

بیمارستان

بیمارستان دکتر گوتیرز به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از برنامه در حال توسعه در استان سانتافه، به مفاهیم جدیدی که در مراقبت های بهداشتی معاصر ظهور می کند، مانند پایداری، اثرات زیست محیطی و استفاده هوشمندانه از منابع طبیعی و اقتصادی، پاسخ می دهد. استراتژی حاصل بر اساس شبکه ای است که از هر دو بیمارستان عمومی و متخصص و همچنین مراکز بهداشتی متشکل از پیچیدگی های مختلف تشکیل شده است که همگی در یک سیستم مرتبط با شهروندان در دسترس هستند.

ارتباط در فضای بیمارستان

بیمارستان

اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.