• ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ ۱۶:۱۵:۰۱
  • در دانستنی های معماری
  • توسط admin
  • بازدید: 822
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ ۱۶:۴۸:۰۶
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
نوع قلم

نوع قلم نشانگر شخصیت افراد

نوع قلم

معماران افرادی هستند که از طعم و مزه بزرگ برخوردارند، که از چیزهایی شیک تر در زندگی لذت می برند - مخصوصا زمانی که به قلم می آید. گفته می شود: «کتاب را با پوشش آن قضاوت نکنید، اما ناگزیر ما معماری را با انتخاب قلم خود داوری می کنیم. 

قلم ابزار قدرتمند برای معماران است که افکار و اندیشه های ما را به ساختارهای سه بعدی بالقوه می رساند. در عصر دنیای دیجیتال، قلم ها تبدیل به مقدس شده اند، و ما را به لذت ساده ای از طراحی برای شروع فرایند خلاق بازگشته است. پس از سالها تلاش و تست تمامی ابزارهای نوشتن مختلف در آنجا، ما در نهایت آن چیزی را پیدا می کنیم که می تواند در مورد خودمان بیشتر بگوید.

نوع قلم

شروع

افرادی که بالغ و هوشمند هستند، معمولا به اطلاع همکاران با تجربه "کمتر" از داستان های مربوط به زمانی که طرح ها در طراحی صفحات ساخته شده اند و نحوه ساخت سحر و جادو از زمان معرفی CAD، اطلاع یافته است. هر کس در دفتر می داند که از قلم قلم استفاده می کند، آنها فقط اجازه ندادند آن را فراموش کنند.

این ممکن است از لحاظ فنی یک قلم نباشد، اما سلاح های بسیاری از معماران انتخاب شده است. به عنوان افراد بسیار پر مشغله، کاربران مدرن مداد زمان و یا صبر بر روی تیز کننده را ندارند، در عوض، یک طرح کشش را انتخاب می کنند که به آنها امکان می دهد تا برنامه ها را به طور مداوم ایجاد و تطبیق داده و با امنیت بیشتری بتوانند هر گونه اشتباه را پاک کنند.


نوع قلم

0.05 Fineliner

کمالگرا در قلب به آخرین جزئیات از تخلیه و زهکشی. میز آنها معمولا بی نظم سازمان یافته است، بسیار شبیه به طرح های خود را که پر از مشاهدات در دنیای معماری است. استفاده کنندگان از قلم های نازک ، زندگی خود را با هم انجام می دهند و در مورد مهارت خود به عنوان یک طراح اطمینان دارند.


نوع قلم

قلم "آزاد جریان"

خلاق دفتر که در جلسات با حدود بیست گزینه مختلف برای یک طرح خاص قرار می گیرد. مغز آنها هرگز نمیتواند خاموش شود و اغلب آنها در
ساعت 2 صبح ظاهر میشوند و به آخرین نکته ای که در اواسط شب به آنها میرسد، به یک نوت بوک
moleskine رسیده است.

بیرو

* Insert eye-roll * Biros ارزان و شاد هستند، اما آیا واقعا شما را به عنوان طراح ساختمان خلاق و پیشگام در نظر می گیرند؟ هرچند کاربران اداری معمولا کاملا عملی و محکم هستند، چون آنها در حال عقب نشینی هستند و بقیه ما را به دنبال چیزهایی می اندازند که اساسا هیچ هزینه ای به آنها نمی دهد.

نوع قلم

مجموعه ای از خطوط رنگی

یک قلم فقط برای برخی کافی نیست مداد آنها اندازه بازو آنها است، جمع آوری تمام اندازه های مختلف بینی و سایه خاکستری، که متاسفانه استفاده از آن و تحویل به تمام همکاران، اگر دفتر عاقلانه به آن است. این افراد همیشه مجهز و آماده برای هر ایده یا طراحی جدید هستند.


قلم

معمارانانی که از این قلم استفاده می کنند، افرادی را به خوبی نگه می دارند که در خلق و خوی خود افتخار می کنند. آنها می توانند طرح های مفهومی زیبایی را در عرض چند ثانیه بیرون بیاورند، و شما را به عنوان هنرمند و معمار به سمت مهارت های خود سوق می دهند.

نشانگر قلم

یکی از دست اندازهای دست کم، به ویژه هنگامی که نوک چندین میلیمتر عرض دارد. کسانی که این قلم را تایید می کنند در رویکرد خود مفهومی تر هستند، با تمرکز بر شکل عمومی ساختمان در مقایسه با جزئیات کوچکتر.

اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.