• ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ ۱۲:۲۷:۳۹
  • در طراحی داخلی با کناف
  • توسط admin
  • بازدید: 4527
  • اخرین ویرایش: -/-
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
طراحی کناف سقف

طراحی به روز ترین سقف ها با کناف


طراحی کناف


طراحی کناف

از کناف می توانید در طراحی سقف و دیوار و ستون پذیرایی استفاده کنید. طرح های سقف کناف برای پذیرایی متنوع هستند و شما می توانید از بین این طرح متنوع کناف سقف زیبا و شیکی را برای سالن پذیرایی منزل خود انتخاب کنید.

طراحی کناف


طراحی کناف

پذیرایی از مهم ترین بخش ها در هر خانه ای است بنابراین بهتر است در طراحی معماری داخلی پذیرایی حساسیت لازم را به خرج دهید. استفاده از کناف از انواع ایده های کاربردی برای تزیین سقف و دیوار هستند که امروزه برای زیبایی بیشتر در سالن پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرند و علاوه بر زیبایی کناف دارای مزیت هایی است که همین امر باعث افزایش طرفداران کناف سقف و کناف دیوار شده است. در ادامه با انواع مدل کناف پذیرایی آشنا خواهید شد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

طراحی کناف

در انتخاب طرح کناف باید به میزان روشنایی و سبک طراحی معماری سالن پذیرایی و دکوراسیون مورد نظر خود توجه داشته باشید سپس از بین طرح های مختلف کناف سقف و کناف دیوار مدلی مناسب و در عین حال جذاب و شیک را انتخاب نمایید. امروزه یکی از پرکاربردترین موارد استفاده از کناف در سقف پذیرایی و دیوار پشت ال سی دی است و شما می توانید از طرح های مختلف کناف برای تزیین و طراحی دیوار پشت تلویزیون استفاده کنید. توجه داشته باشید که استفاده از سقف کناف پذیرایی باعث مقاوم شدن ساختمان و زیبایی بیشتر طراحی داخلی و تسریع در انجام مراحل بنایی می شود از این رو اغلب افراد تمایل دارند برای جذابیت بیشتر قسمت های مختلف منزل از سقف کاذب کناف استفاده نمایند.

طراحی کناف

گروه معماری اَرگان در راستای خدمات صادقانه خود در نظر دارد با ارائه شرایط ویژه ای برای کارفرمایان گرامی و استفاده از محصولات نوین صنعت ساختمان هزینه ها رو تا حد قابل توجهی پائین آورد.

طراحی کناف

طراحی نورپردازی سقف کناف باعث جذابیت بیشتر سقف سالن پذیرایی می شود از این رو بهتر است بعد از طراحی سقف کاذب کناف به بهترین شکل ممکن سقف پذیرایی را نورپردازی کنید. علاوه بر نورپردازی انتخاب رنگ سقف کناف نیز از اهمیت زیادی برخودار است و بهتر است رنگ سقف کناف را با توجه به سایر رنگ های به کار برده شده در معماری و دکوراسیون سالن پذیرایی انتخاب نمایید.


طراحی کناف


طراحی کناف


طراحی کناف


طراحی کناف


طراحی کناف

- طراحی واجرای دکوراسیون و معماری داخلی (در سبک های گونانون طراحی داخلی)

طراحی کناف


طراحی کناف


طراحی کناف

شرکت معماری اَرگان

طراحی واجرای کناف به صورت مهندسی و با بهترین کیفیت

- شرکت معماری اَرگان با داشتن تیمی مجرب آماده خدمت رسانی در جنوب غرب کشور و در پروژه های بزرگتر در سرار ایران می باشد.
- لازم به ذکر شرکت معماری اَرگان گروهی می باشد که طراحی کناف را به صورت مهندسی و دقیق انجام میدهید.
- همکاری با پیمانکاران ، انبوه سازان و فعالین صنعت ساختمان

جهت مشاوره رایگان ، سفارش خرید و طراحی با ما از منوی تماس با ما در ارتباط باشید. (09391846114
09168185790)

برای دیدن نمونه های بیشتر به منوی کناف مراجعه بفرمایید 

اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.