• ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ ۱۴:۵۹:۳۲
  • در طراحی و دکوراسیون داخلی مجتمع اداری
  • توسط argan2
  • بازدید: 926
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ ۲۱:۰۲:۵۶
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
لندمارک مرکزی

لندمارک مرکزی BLC

 

لندمارک مرکزی BLC

به گزارش ارگان معماری: بیروت؛ پایتخت و بزرگترین شهر لبنان، در میانگاه ساحلِ مدیترانه ای لبنان روی یک شبه جزیره جای گرفته و بزرگترین و مهمترین بندر آن کشور است. منطقه کلان بیروت، در برگیرنده شهر و حومه آن در سال ۲۰۱۲ ، ۲٬۰۶۳٬۳۶۳ نفر جمعیّت داشت.

لندمارک مرکزی BLC

نخستین اشارات تاریخی به این منطقه، در نامه های تل العمارنه از مصر باستان پیدا شده که مربوط به سده ۱۵ پیش از میلاد است. از آن تاریخ، بیروت سکونت پذیر بوده است و از فرهنگ های گوناگون اثرهای مهم بر جای دارد.

لندمارک مرکزی BLC

لندمارک مرکزی BLC

لندمارک مرکزی BLC

بانک BLC بیروت در سال 2007 در جستجوی انگیزه ای برای رشد سریع و متفاوت دفتر مرکزی اصلی اش بود، لذا مسابقه ای را ترتیب داد که معمارانی از کشورهای مختلف در آن شرکت کردند و از آن میان ایده معمار لبنانی شرکت هپسیتوس(Hapsitus) برای لندمارک مرکزی BLC بیروت انتخاب شد. در مطالعات شهری، معماری و شهرسازی لندمارک به نشانه یا شاخصی گفته می شود که به فرد کمک می کند تا مکان شهری را به خاطر بسپارد و برای مراحل بعد قابل رجوع گردد.

لندمارک مرکزی BLC

این معمار، توده ساختمان را به جداره اصلی سایت نزدیک کرد و با تغییری خاص در حجم و سازه آن، به متفاوت شدن بنا بسیار کمک کرد. راه حلی که ساختار جدیدی برای پروژه رقم زد و بر اعتبار این بانک افزود.

لندمارک مرکزی BLC

لندمارک مرکزی BLC

لندمارک مرکزی BLC


 

اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.