• ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ ۱۸:۰۰:۰۰
  • در دانستنی های معماری
  • توسط admin
  • بازدید: 1049
  • اخرین ویرایش: -/-
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
جشن تولد رهبران زنان در معماری

جشن تولد رهبران زنان در معماری در سراسر جهان

جشن تولد معماری

Despina Stratigakos، یکی از مورخان و استادان معماری، در کتاب خود در مورد زنان در این رابطه اظهار تاسف می کند. (او حتی عنوان کتاب خود را که بسیار سوال است.) احساسات قطعا یکی از شگفت انگیز است، به خوبی درک شده توسط بسیاری از زنان که در حرفه کار کرده بودند و باید از طریق یک قلعه مرد شکستن. ما می دانیم تعداد زنان در معماری کوچک است، و آن را کوچک تر می شود بالاتر است که ما نگاه می کنیم.

به همین دلیل است که ما می خواهیم زنان را که در معرض دید قرار دارند، به رسمیت بشناسیم و راه را بر هم بزنیم. برای جشن گرفتن روز جهانی زن در ماه جاری، ما دعوت نامه ای را برای تشخیص زنان که شرکت های خود را در سراسر جهان اداره می کنند، راه اندازی کردیم. و اگر پروژه های ما هرگز توسط ما منتشر نشده بود، ما قصد داشتیم آنها را به اهمیت دادن برسانیم.

آنچه ما متوجه شدیم، یک گروه باور نکردنی از زنان بود که با طرحها، اخلاق کاری و تعهد خود نسبت به این حرفه تحت تاثیر قرار گرفته بودند. نه تنها این زنان را طراحی و ساخت می کنند، بلکه آنها تیم ها را هدایت می کنند، ادارات را مدیریت می کنند و در نهایت جهش را به عنوان کارفرمای خود انجام می دهند و کار خود را انجام می دهند.


1. Ânia گابریل Abrantes

Ânia: "من تمرین خود را بر این اصل است: هر پروژه به عنوان یک مورد خاص درک است.این فلسفه به دنبال یکپارچه سازی هنر و معماری با وب سایت اجباری روابط بین پروژه، کار، سایت، چارچوب، برنامه، محدودیت ها و در نهایت کاربران. "

جشن تولد معماری

2. حسن رحمان

Husna: ما ماجراجویان، کشف کنندگان و بازیگران متاهل هستیم. این شادی و آرامش از طریق خطوط پیش بینی شده ما، رویاها که ما بافته می کنیم و مشتاقانه که با ادعای ما به واقعیت با طرح پایان می یابیم. "

جشن تولد معماری

4. Hulda Jónsdóttir

هولدا: "من در معماری مسکونی در ایسلند کار می کنم. اولین خانه من برای یک مشتری در سال 2016 توسط خودم ساخته شدم. دو سال بعد من هنوز مستقل هستم و طراحی و طراحی خانه ها برای مشتریان مستقل در ایسلند و همکاری در همکاری با انجمن معماران. من بر طراحی یک پناهگاه برای مشتری متمرکز هستم، بنابراین در همکاری نزدیک با مشتری برای یافتن بهترین راه حل برای خواسته های او کار می کنم. در عین حال، من در مورد چگونگی طراحی عملی، بی انتها و سرگرم کننده فکر می کنم. "

جشن تولد معماری

5. گرجستان لوبو و آنیتا فرایر

آنیتا و گرجستان: "Oficina DA شرکتی است که توسط معماران Anita Freire و گرجستان Lobo تشکیل شده است. ما در چند جهت فعالیت می کنیم: پروژه های معماری، مطالعات شهری، مبلمان و عکاسی. هر دو ما در سال 2008 از Escola da Cidade فارغ التحصیل شدند و تا سال 2011 در SIAA، یک دفتر مستقر در سائوپائولو. از سال 2011 تا 2013، آنیتا در شرکت Diagonal مشغول به کار بود، هماهنگی یکپارچه تشخیص در اقتصاد اجتماعی و تحقیقات سرزمینی. از سال 2009 تا 2013، گرجستان با موزه تاریخ سائوپائولو همراه با معمار پدرو مندس دا Rocha. "

جشن تولد معماری

6. Ursula Emery McClure

اورسولا: "تحقیقات ما در مورد نقش طراحی در تلفیق چندین سیستم به ظاهر بر خلاف و تمایل به توسعه تکتونیک هایی که آینده آنها را پیکربندی می کند، متمرکز است. سایت های ما هرگز مبتنی بر این نیستند، شرایط ما هرگز قابل پیش بینی نیست و پارامترهای ما همیشه در جریان هستند آنها در لبه ها و مناطق تحرک وجود دارند. عمل ما تلاش می کند تا توانایی های موجود در سیستم های پیچیده را تعریف کند و به سنت های غنی و منحصر به فرد جهانی که در زمینه های اجتماعی و فرهنگی در معماری پایبند هستند، کمک کند. "

جشن تولد معماری

7. ناتالی الندن

Nathalie: "NEA استودیوی بین المللی مستقر در پاریس برای معماری، تحقیق و استراتژی های شهری است. NEA بر روی تمام طیف معماری از طراحی ساختمان و طراحی شهری تا مداخلات، پژوهش و انتشارات شهر، توسعه پروژه ها با یک رویکرد اخلاقی به قلمرو، جامعه و محیط زیست. "

جشن تولد معماری

9. ماریانا پرایرا

ماریانا: "من در مونته ویدئو، اروگوئه متولد شدم و معمار دانشگاه" د لا República "(2009) هستم. در سال 2011 من با معمار خاویر تورنیر، استودیوی" 20 متر مربع "که متشکل از طراحی طرح بندی برای نشان می دهد کار من شامل تولید رویدادها، برنامه های مونتاژ، طراحی راه حل های فنی و طراحی مراحل، پشت صحنه و اتاق های پانسمان، وظایف دیگر است. "

جشن تولد معماری

10. Marina Panzoldo Canhadas

مارینا: "من معمار، محقق و معلم هستم. من در حال کار بر روی نوشتن پروژه ها هستم و با دیگر معماران و هنرمندان همکاری می کنم. من دائما بین مقیاس معماری و شیء حرکت می کنم و در محیط آمریکای لاتین کار می کنم. کلانشهرهای سائوپائولو و مکزیکو سیتی. من تمریناتم را در روشهای نظری و تجربی بنا می کنم. "


جشن تولد معماری

11. Marina Villelabeitia

مارینا: "من یک معمار و مدرس فرهنگی از FADU / UBA هستم. من به طور مستقل در بوینس آیرس و پاتاگونیا کار می کنم، تحقیقات مربوط به مکاتبات فرهنگی-هویت-فرهنگی را از طریق اکتشافاتی که بر رشته های مختلف ترسیم می کنند. سری های من به نام MUNDO PETROLEO برای آرژانتین انتخاب شده اند. نمایشگاه در دوسالانه Venice، در چارچوب نمایشگاه بزرگتر VERTIGO HORIZONTAL، که مسابقه ملی برای پیشنهادات سازمان یافته توسط مجلس برنده شد. "


جشن تولد معماری

12. لیودمیلا کاسترو و استپانیا گراندال

Ludmila and Estafaniá: "Estefanía Grandal Leirós (معمار ETSAC 2012) و Lyudmila Castro Fiorito (معمار Escola Superior Gallaecia 2016) در Encaixe Arquitectura، یک استودیوی کوچک که در سال 2015 تاسیس شد و در O Porriño اسپانیا تاسیس شد، مشغول کمک به مردم است طراحی فضاهای با زندگی که به نیازهای کاربران پاسخ می دهد، با افزایش کیفیت مواد و فضایی برای ایجاد مکان های منحصر به فرد با شخصیت. "

جشن تولد معماری

13. Beatriz مارکز

بیتریز: "از مبلمان و طراحی داخلی به ساختمان ها و فضاهای عمومی، شرکت صبیا ارکیتوتوس من برای همکاری با متخصصان از رشته های مختلف باز است. هدف ما این است که زمینه فعالیت خود را گسترش دهیم. با تجزیه و تحلیل دقیق ویژگی های هر پروژه، امیدواریم ارائه راه حل ها به روش روشن و پایدار، با حداکثر استفاده از منابع موجود و منابع اجتماعی. "


جشن تولد معماری



تهیه و تنظیم: تحریریه معماری اَرگان

کپی با ذکر منبع (لینک) مجاز است

اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.