• ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ ۰۶:۰۰:۱۷
  • در دانستنی های معماری
  • توسط argan2
  • بازدید: 1630
  • اخرین ویرایش: -/-
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
به کارگیری رنگ سبز و آوردن نشاط با خانه

به کارگیری رنگ سبز و آوردن نشاط با خانه


تحریریه معماری ارگان می نویسد: رنگ سبز باعث می شود تا انسان بیشتر وبهتر احساس راحتی خاطر کند زیرا این رنگ بیشترین سهم را در طبیعت دارد. سبز از جمله رنگ های است که دارای طیف های مختلفی است و هم می تواند جلوه ای خنثی داشته باش و غیر خنثی. سبز ملایم را می توان در کنار رنگ طوسی برای ایجاد یک زمینه دوست داشتنی برای کوراسیوناستفاده کرد و سپس با اضافه کردن سبز جنگلی به دکوراسیون دراما و احساس بخشید. در استفاده از رنگ سبز هیچ محدودیتی وجود ندارد، و اینجا 10 روش برای اضافه کردن رنگ سبز به دکوراسیون برایتان مطرح شده است.

1.سبز در سرویس بهداشتی می تواند به طراوت فضا بیافزید: با الهام گرفتن از طبیعت برای رنگ دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام و نزدیک شدن این رنگ های به بدن شما می توانید روح و روان خود را احیا و نو سازید. از سبز ملایم و سبز خزه ای در دکوراسیون سرویس بهداشتی خود در قالب حوله ها، پرده حمام و دکوراسیون دیوار و... استفاده کنید.

2.خوب بخوابید: مانند سرویس بهداشتی و حمام، اتاق خواب شما نیز می تواند به خوبی زمینه را برای بشاش شدن و تازه شدن روح و روان شما فراهم سازد. در اتاق خواب استفاده از رنگ سبز در کنار رنگ قهوه ای توصیه می شود و این ترکیب رنگی که در طبیعت نیز به وفور دیده می شد می تواند احساس و آرامش یک جنگل سبز را در فضا تداعی و شبیه سازی کند

3.سبز در آشپزخانه رنگی مغذی است: استفاده از رنگ سبز ر آشپزخانه در قالب کابینت ها و در دکوراسیون دیوار بین دو کابینت ها می تواند نقش بسیار موثری در ایجاد سکون و آرامش در فضا داشته باشد. رنگ سبز برای اشپزخانه رنگی مغذی است و از آنجا که الب مواد غذایی رابطه تنگاتنگی با این رنگ دارد از این روی سبز رنگی دوست داشتنی برای دکوراسیون آشپزخانه است.

4.حواس خود را آرام کنید: اگر به دنبال دکوراسیونی تسکین دهنده و آرامش بخش هستید توصیه می کنیم با استفاده از ترکیب رنگی سبز ملایم و زرد کره ای برای دکوراسیون استفاده کنید و با کمک این ترکیب رنگی اتاق را به فضایی برای مدیتیشن تبدیل سازید. بدن انسان از بودن در کنار رنگ های آرام و نرم لذت می برد. می توانی با افزودن عناصری متناسب با دکوراسیون فضا بر جذابیت بصری دکوراسیون بیافزایید.

5.جوانی از سر بگیرید و پر انرژی باشید: اگر می خواهید فضایی انرژی بخش و شادی آور داشته باشید استفاده از ترکیب رنگی سبز روشن با رنگ زرد روشن را به شما توصیه می کنیم. این ترکیب رنگی را می توانید بر روکش کوسن ها و در آثار هنری استفاده کنید. رنگ سبز می تواند به شما کمک کند که خلاق باشید.استفاده از این ترکیب رنگی در فضاهایی مانند اتاق بازی، اتاق کار توصیه می شود.با معماری ارگان همراه باشید

6.اتاق کودک رنگ سبز را دوست دارد: سبز سیبی و سبز لیمویی از جمله طیف های مناسب و نشاط آور رنگ سبز برای دکوراسیون فضای بازی و اتاق کودک هستند. این طیف ها را می توان به تنهایی با در کنار رنگ های مناسب دیگری مانند انواع طیف رنگ آبی، زرد، قهوه ای یا ازغوانی ر دکوراسیون اتاق کودک استفاده کرد و فضایی شاد و سرگرم کننده را برای کودک ایجاد کرد.

7.سبز مردانه رنگی محبوب برای دکوراسیون های داخلی است: سبز رنگی بسیار تطبیق پذیر است و خصوص جنسیت خاصی نیست. اما از میان طیف های رنگ سبز، سبز ارتشی تا حدودی مردانه تر است و برای استفاده در اتاق بیلیارد یا کتابخانه مناسب است.

8.زندگی شهری خود را زنده کنید: برای افرای که شهر نشین هستند در زندگی خود فرصت پیاده روی در فضای سبز پارک ها و یا رفتن به چمنزا و دشت و دمن را ندارند بهترین راه برای ایجاد طراوت در زندگی آوردن طبیعت به خانه با استفاده از زنگ سبز و متریال طبیعی در دکوراسیون خانه است.برای دکوراسیون خانه خود از طبیعت الهام بگیرید. با این کار زمانی که وارد خانه می شوید خستگی ها و فشار های روحی شما فرکش خواهد کرد.

9.دکوراسیون سبز،دکوراسیونی سازگار با محیط زیست: برای داشتن دکوراسیون سبز و با طراوت علاوه بر استفاده از رنگ سبز از متریالی قابل بازیافت و سازگار با محیط زیست استفاده کنید برای مثال از کفپوش های کرک برای پوشش کف استفاده کنید و تا حد امکان به نحوی از موادی استفاده کنید که به مام طبیعت آسیبی نرساند.

10.سبز در فنگ شویی یعنی تعادل : رنگ سبز رنگ تعادل است که به معنی هماهنگی و هارمونی است. بنابراین با استفاده از آن در دکوراسیون خانه خود می توانید تعادل و هماهنگی را در دکوراسیون خانه خود ایجاد کنید.

اگر شما به دنبال رنگی برای ایجاد آرامش، انرژی و تعادل در دکوراسیون خانه هستید ان رنگ رنگ سبز است. وجود رنگ سبز در خانه به فضا احساسی خوشایند می دهد و می تواند از مهمانان شما به خوبی استقبال کند.



تهیه و تنظیم: تحریریه معماری اَرگان

کپی با ذکر منبع (لینک) مجاز است
اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.