• ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ ۱۸:۰۰:۰۰
  • در معماری و طراحی داخلی خانه
  • توسط admin
  • بازدید: 964
  • اخرین ویرایش: -/-
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
خانه کوچک

6 نکته برای طراحی و ساخت یک خانه کوچک

خانه کوچک

به گزارش معماری ارگان:خانه های کوچک در سال های اخیر محبوب شده اند، زیرا قیمت مسکن همچنان افزایش می یابد. این که آیا به عنوان یک عقب نشینی خارج از شبکه و یا راهی برای زندگی راحت تر و از نظر اقتصادی، خانه های کوچک، زندگی انعطاف پذیرتری را ارائه می دهند. آنها حتی توسط سازمان های خیریه مانند بنیاد کوچک خانه در استرالیا به عنوان راهی برای مقابله با مسائل بی خانمان در شهرها و نیاز به مسکن اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرند . به عنوان محبوبیت و نیاز به خانه های کوچک، شایع تر می شود، دانستن مهارت های لازم برای طراحی یک خانه کوچک برای خودتان یا یک مشتری، یک مهارت مفید است.

طراحی داخلی خانه

1. قبل از آغاز طراحی، قوانین محلی را بررسی کنید

اغلب خانه های کوچک بر روی تریلر ساخته می شوند تا نیازمندی های مجوز ساخت را از بین ببرند. در ایالات متحده و استرالیا، اکثر خانه های کوچک دارای چرخ هستند، بنابراین آنها می توانند به طور قانونی به عنوان یک کمپینگ و به عنوان یک خانه غیر قانونی کوچک طبقه بندی شوند. با این حال، قوانین محلی می توانند متفاوت باشند، بنابراین قبل از شروع طراحی، مهم است که آنها را بررسی کنید. این نیز در تعیین اندازه خانه کوچک شما مفید خواهد بود و همچنین اینکه آیا مقررات مربوط به مواد خاصی وجود دارد یا اینکه شما می توانید آن را قرار دهید.

طراحی نما

2. طرح خوب ساختمان خوبی است

طرح هر ساختمان مهم است، اما در مورد خانه های کوچک، که در آن هر سانتی متر مربع از فضا مهم است، این موضوع مخصوصا درست است. با توجه به برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه، یک خانه کوچک 20 متر مربع می تواند به اندازه کافی بزرگتر و راحت تر زندگی کند. یکی از راه های اصلی برای دستیابی به این امر، استفاده از درب های کشویی است، حذف فضای که توسط نوسان یک درب سنتی؛ در حقیقت، مهم است که ابتدا از تمام درب های غیر ضروری خلاص شوید تا فضای محدود را باز کنید. راه دیگری برای ایجاد یک محیط وسیع تر این است که فضای پنجره را حداکثر کنید (اگر چه از مسائل عایق مراقب باشید). با آوردن نور طبیعی و دیدگاه به خارج از منزل، این اجازه می دهد تا ساکنین احساس کنند که خارج از آن یک گسترش به خانه کوچک است.

تخریب خانه

3. همه چیز را به سادگی نزول نکنید

اشتباه آسان این است که "خانه کوچک" را با "همه چیز کوچک" مرتبط کنیم، که نمی تواند اشتباه باشد. با کاهش فضای حمام و یا اندازه تخت بسیار زیاد، آن را به شدت بر کیفیت زندگی فضای زندگی تاثیر می گذارد. یک راه بهتر برای انجام کارها این است که بتوانیم چند منظوره را بررسی کنیم و بپرسیم که آیا هر بخش از مبلمان می تواند چندین کاربرد داشته باشد، مانند تخت های ذخیره سازی یا قفسه کتاب که به میز تبدیل می شود. سازگاری فضاها همچنین می تواند به معماری خود گسترش یابد، با استفاده از دیوارهای سازگار، برای تبدیل شدن به صندلی، و زمانی که استفاده نمی شود، به عقب برگردانده می شود. امکانات بی حد و حصر است و پتانسیل خانه های کوچک را می توان از طریق معماری نوآورانه گسترش داد.

طراحی داخلی خانه

4. بنیاد (و سقف را فراموش نکنید)

هنگام طراحی یک خانه کوچک مهم است که پایه را در نظر بگیرید. اولین سوال این است که آیا می خواهید خانه راحت حمل شود. درخواست تجدید نظر این، علاوه بر مسائل حقوقی در مورد خانه های کوچک که در بالا بحث شده است، دلیل اصلی این است که اکثر خانه های کوچک بر روی تریلر ساخته می شوند. با این وجود، راه های دیگری نیز وجود دارد که می توان از آن ها به عنوان کوچکترین خانه ها، مانند اسکیس ها، چنگال ها، یا پست های باری و یا بتنی بتنی استفاده کرد. مهم این است که بهترین بنیاد را برای استفاده در مورد نیازهای خانه کوچک خود مورد استفاده قرار دهیم. سقف یکی دیگر از بخش های مهم طراحی است که نمی تواند نادیده گرفته شود. به عنوان مثال، یک سقف تخت می تواند مشکلاتی را ایجاد کند که در آن جارو و آب می توانند جمع شوند. طراحی سقف بسیار مهمتر است اگر شما در بخشی از دنیا با بارش برف زندگی می کنید و باید وزن برف را در نظر بگیرید - و اگر خانه کوچک شما قابل حمل باشد، ممکن است بخواهید تمام محدوده محیطی که ممکن است با آن مواجه شوید را در نظر بگیرید.


خانه کوچک

5. تمرکز بر وزن

با توجه به آخرین نکته، وزن یک مسئله بزرگ است که باید در هنگام طراحی و ساخت یک خانه کوچک مورد توجه قرار گیرد. اگر خانه طراحی شده باشد تا قابل حمل باشد، برای کاهش وزنی خانه باید از مواد سبک وزن استفاده کرد. اگر بر روی تریلر ساخته شده است، شما همچنین باید "وزن زبان" را در نظر بگیرید، به این معنی که وزن در جلو، به سمت زبان تریلر، و وزن در پشت است. اگر وزن کافی در زبان تریلر وجود نداشته باشد، در حین حمل خانه ممکن است از یک طرف به سمت حرکت کند و اگر وزن بیش از حد باشد، می تواند لاستیک ها را بیش از حد بار کند و خودرو را در اطراف حرکت دهد. هر دو حالت می تواند بسیار خطرناک باشد، بنابراین محاسبه وزن خانه ضروری است.


خانه کوچک

6. فکر می کنم در خارج از جعبه برای مواد

خانه های کوچک اغلب با مواد ذخیره شده یا بازیافت شده ساخته می شوند تا هزینه ها را کاهش داده و پایدارتر از محیط زیست باشند. معماران در استفاده از مواد بازیافتی بیشتر به نوآوری تبدیل می شوند، بنابراین هنگام طراحی خانه کوچک خود، خارج از جعبه فکر می کنید. هر انتخاب ماده مهم است، زیرا خانه بسیار کوچک است که هر سطح باید آن را حساب کند. ویندوز قبلا بعنوان عناصر مهم برای گسترش فضا معرفی شده بود، بنابراین انتخاب شیشه ای بسیار مهم است. با توجه به آب و هوايي که مي خواهيد خانه کوچک آن را بسازيد، مهم است که کيفيت حرارتي محصولات مختلف شيشه را بررسي کنيد. با حدود 40 درصد انرژی خانوار مورد استفاده برای گرمایش و خنک کننده، استفاده از مواد و طراحی منفعل می تواند هزینه های انرژی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

خانه کوچک

خانه کوچک

طراحی داخلی



تهیه و تنظیم: تحریریه معماری اَرگان

کپی با ذکر منبع (لینک) مجاز است

اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.