• ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ ۰۰:۰۰:۰۱
  • در طراحی مجتمع فرهنگی
  • توسط argan2
  • بازدید: 1090
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ ۰۹:۴۷:۱۲
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
مرکز فرهنگی تایچونگ

مرکز فرهنگی تایچونگ

مرکز فرهنگی تایچونگ

به گزارش ارگان معماری:فرم 4 (Form4) نام تیم طراحی این ساختمان های متفاوت و جذاب می باشد که در مسابقه جایزه بزرگ طرح آینده شبکه های گسترده تایوان سال 2013، برنده مسابقه شدند.

مرکز فرهنگی تایچونگ (Taichung) در کشور تایوان ساخته خواهد شد، مرکزی که عنوان "نور- ماه - دروازه Luminous -Moon-Gate" را به خود اختصاص داده است. این مجموعه در اطراف یک کتابخانه عمودی و موزه افقی، در یک فرم تقریبا استوانه ای شکل سازمان دهی شده است. مجموعه ای که آرام بر بستر زمین قرار گرفته و در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.

مرکز فرهنگی تایچونگ

وجود فضاهای سیلندری شکل، محوری دوگانه در سایت ایجاد کرده که باعث چرخش در سایت می شود و امکان دسترسی عابر پیاده از خیابان های نزدیک و پارک شهری مجاور را به این مجموعه مهیا می کند.

این ساختمان نشان دهنده یک مفهوم فرهنگی مهم در این منطقه است؛ دروازه ای روبروی آینده ای متعهد و مسئول، دروازه ای احیا کننده مرکز زندگی اجتماعی مردم و نقطه عطفی برای جهت گیری به سمت مسائل فرهنگی مردم منطقه.

مجتمع فرهنگی

در این مجموعه، پلکانی بزرگ وجود دارد که از خیابان شروع می شود و به سمت کتابخانه هدایت می کند. کتابخانه ای که خود به 4 بخش بزرگ تقسیم می شود؛ انجمن، اتاق مطالعه، آبشاری باشکوه و اتاق خالی برای تفکر.

وسعت فضاهای این مجموعه به عموم مردم امکان حضور می دهد و فرصتی برای یادگیری بهتر، تجربه و فراگیری مهارت هایی خاص را به آنها می دهد. این مجموعه به زندگی مردم تایچونگ در زمینه های مختلف آموزش و پرورش، رشد فردی، مهارت های شهروندی و فعالیت های هنری رونق خواهد بخشید.

اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.