• ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ ۰۰:۵۹:۰۷
  • در طراحی معماری و دکوراسیون هتل
  • توسط argan2
  • بازدید: 2042
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ ۲۱:۱۶:۴۰
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
هتل فرودگاه شرایتون

هتل فرودگاه شرایتون

 فروشگاه آنلاین معماری

هتل فرودگاه شرایتون

ارگان معماری می نویسد: ساختار عمودی با فرم هندسی منظم که در قلب ترمینال 2 فرودگاه "شارل دوگل" پاریس فرانسه در میان ترکیبی از فرم های افقی، قد برافراشته است، هتلی است که طراح آن کوشیده با به کارگیری مفهوم سادگی، احساس راحتی و آرامش را جایگزین احساس غربت و دلتنگی نماید.

نمونه موردی هتل

حجم هتل

"پل آندرو- "Paul Andreu" معمار فرانسوی با سی سال تجربه حرفه ای که عمدتا در حوزه طراحی فرودگاه ها بوده است تلاش خود را در جهت رسیدن به احساس سبکی و بی وزنی و شفافیت می داند و در صراحت و صداقت جزئیات ساخت می کوشد.

نما هتل

این هتل دربالای "Module d,Echange""، قطب مرکزی حمل و نقل در قلب فرودگاه پاریس است. ""Module d,Echange" "تقاطعی از راه های ارتباطی متفاوت است؛ پله برقی هایی که یک میان بر به ترمینال 2 هستند، منوریل که به ترمینال 1 و پارکینگ اتومبیل ها متصل می شود، راه اصلی اولیه فرودگاه، ایستگاه قطار سریع السیرTGVو قطار محلی RER که فرودگاه را به مرکز کلان شهر پاریس متصل می کند.

فرودگاه

این مسیرهای پیچیده، علاوه بر اینکه در ایجاد فرم این هتل بسیار حائز اهمیت بودند، سبب تبدیل شده این بنا به یک نشانه بصری شد که معماری خالص آن نیز به این موضوع کمک می کند.

دکوراسیون داخلی هتل

سایت پلان هتل

مساحت زیربنا هتل 15700 مترمربع است و شامل 270 اتاق لوکس و سوئیت می باشد. پذیرش، لابی و فضاهای عمومی هتل در داخل فضای تغییر مسیر که مسافران بین ایستگاه های قطار، ترمینال خطوط هوایی و منوریل یکی را انتخاب می کنند، قرار گرفته است.

حجم هتل

در لابی که دارای فضایی گرم و وسیع است، حجم شیشه ای قایق مانندی بر آن مسلط شده است. اتاق ها در اطراف آتریوم بیضی شکل قرار گرفته اند . فضاهای داخلی براق و پررنگ هستند و حاوی احساسی از سفر و عبور بوده و موقعیتی دنج و راحت را به مسافران خسته ارائه می کنند.

برش هتل

پلان هتل

حرکت در کریدورهای اطراف آتریوم گردشی مناسب و دلپذیر را در راه رسیدن به اتاق ها فراهم می کنند. سنگ مرمر سفید برای پوشش کف ها، ازاره ها و فضاهای خیس بکار رفته است. اتاق ها نسبتا کوچک اند و سیمایی کلاسیک دارند و در بردارنده ی شگفتی های لوکس بسیار و جزئیات کارآمد و مفید اند.

برای دیدن ادامه تصاویر به همراه پلان به گالری رجوع کنید 

ارگان معماری دنیای اطلاعات معماری

 

اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.