• ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ ۰۰:۲۰:۰۰
  • در طراحی معماری رستوران
  • توسط argan2
  • بازدید: 1222
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ ۲۰:۰۵:۳۰
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
رستوران موجو آی کوییزین

رستوران موجو آی کوییزین

 رستوران موجو آی کوییزین

به گزارش ارگان معماری:با پیشرفت فن آوری روز دنیا و گسترش و تاثیر روزافزون آن در زندگی روزمره انسان ها، حوزه فعالیت و رفتاری آن ها دستخوش تغییرات شده است، به طوری که طراحان و صاحبان مشاغل با به کارگیری فن آوری جهت ساخت سیستم های هوشمندی که نسبت به محیط واکنش نشان می دهند، تلاش در پررنگ تر کردن نقش مخاطبین در شکل گیری این گونه فضاها و کاستن از اهمیت مصالح و جزییات تزیینی دارند.


 رستوران موجو آی کوییزین پلان

نمونه ای از اینگونه فضاها " رستوران موجو آی کوییزین" در تایوان است که در سال 2010 توسط گروه طراحی موسکی (Moxie Design) ساخته شد. میزهای دو نفره رستوران به حسگرهای تماسی مجهز شده است و توسط پروژکتورهایی که بر روی میزها نصب شده اند تصاویر بر روی میز نمایش داده می شوند. به کمک این حسگرها وتصاویر، مشتریان می توانند به منوی رستوران دسترسی داشته، غذای باب میل خود را سفارش داده، به سلیقه خود تصاویر روی میز را تغییر دهند، صورت حساب خود را پرداخت نمایند. این اطلاعات در بانک اطلاعاتی رستوران و در فایل مخصوص هر مشتری ذخیره می شود.

رستوران

استفاده از تکنولوژی روز از ویژگی های آثار موکسی است که در این رستوران به بهانه برانگیختن احساس شور و هیجان در مخاطبان به کار گرفته شده است. نکته حائز اهمیت توجه خاص طراحان به ترکیب مناسب نور و رنگ است. چنین رویکردی بی شک سرآغاز استفاده از تکنولوژی دیجیتال در نسل جدید فضاهای خدماتی-تفریحی می باشد.

اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.