• ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ ۰۵:۵۹:۴۷
  • در طراحی معماری رستوران
  • توسط argan2
  • بازدید: 1370
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ ۲۰:۵۴:۴۶
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
رستوران کوک

رستوران کوک

 


رستوران کوک

به گزارش ارگان معماری: گروه جوان نوسس (Noses Architects)، در سال 2012 ماموریت خود را برای شروع طراحی خانه ای متفاوت در روم ایتالیا آغاز کردند، جایی که بخشی از طبیعت را به درون فضا باید می آوردند. معماران این طرح؛ محمد کیلانی (Mohamed Keilani )و لوکا گاسپرینی (Luca Gasparini ) بودند.

رستوران کوک

پروژه ای که از بتن سرد، چوب گرم و مبلمان گرم سفارشی بهره مند بود و پر از خاطرات و صحنه های صمیمی خانواده ای در ایتالیا محسوب می شد.

رستوران کوک

رستوران کوک

خانه ای که قرار بود تبدیل به رستورانی صمیمی همراه با پخت غذاهای سنتی شود و در این میان برای تقویت رابطه میان امروز و دیروز؛ به دستور العمل های مادربزرگ و تخصص سرآشپز، درخت زیتون و نماد طول عمر آن، دریای مدیترانه و آکواریوم سبز معادل شده آن نیاز بود.

رستوران کوک

کلمه کلیدی این پروژه؛ هارمونی و هماهنگی است. با قدم زدن در اطراف فضاها، شما می توانید مجموعه ای بی پایان از جزئیات آشکار و مخفی را مشاهده کنید؛ از دوچرخه قدیمی گرفته تا لوله های آبی که بسیار قدیمی اند.

رستوران کوک

رستوران کوک

مصالحی که در این بنا استفاده شد، شامل: کف پارکت عسلی رنگ، رزین های صنعتی و کاشی های بتنی با رنگ های کلاسیک مدیترانه ای می باشد.

رستوران کوک

برای درک چند حس و کمک به دریافت سایر محرک های موجود در فضا، یک سری کلمات و عبارات در چوب و بتن ها حک شدند. مثل این ضرب المثل :"هرکس از غذا خوردن لذت نبرد، دیوانه، عصبی و عاری از عقل سلیم است."

رستوران کوک

رستوران کوک

رستوران کوک

 


اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.