• ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ ۱۶:۳۳:۳۱
  • در نمای مینرال
  • توسط argan2
  • بازدید: 1194
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ ۲۱:۱۱:۱۸
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
مینرال آرتامیکس

مینرال آرتامیکس

 

آرتامیکس

ارگان معماری می نویسد: نمای مینرال نیز یکی از گزینه‌های جدید برای معماران و طراحان ساختمان است که در مقایسه با مصالح متداول، مزیت های خاص خود را دارد. یکی از مهمترین مشکلات ساختمان سازی در کشور ما، روند طولانی اجراست و نمای مینرال قابلیت اجرای سریع را دارد که می تواند منجر به کاهش زمان ساخت و ساز شود.

مینرال آرتامیکس

چرا آرتامیکس ؟

 

 

مولفه‌های بسیاری درانتخاب نوع نمای ساختمان‌های مختلف، با کاربری های مختلف موثرند. مولفه‌هایی چون دوام، زیبایی، پایداری، سبکی، قابلیت نگهداری و تعمیرات ارزان و... .امروزه نماهای جدیدی در صنعت ساختمان سازی وارد شده اند که کم کم جایگزین مصالحی چون آجر، سنگ، گرانیت و ... می شود، نظیر نماهای کامپوزیت و شیشه که در بسیاری از موارد مقرون به صرفه تر از مصالح سنتی هستند.نمای مینرال نیز یکی از گزینه‌های جدید برای معماران و طراحان ساختمان است که در مقایسه با مصالح متداول، مزیت های خاص خود را دارد.

قبل از اجرا
نما آرتامیکس

بعد از اجرا
 آرتامیکس

یکی از مهمترین مشکلات ساختمان سازی در کشور ما، روند طولانی اجراست و نمای مینرال قابلیت اجرای سریع را دارد که می تواند منجر به کاهش زمان ساخت و ساز شود.این متریال، قابلیت چسبندگی بر هر سطح صافی را دارد، بنابراین استفاده از آن به جای سنگ، آجر، سیمان، ایرانیت، شیشه و... در نما امکان پذیر است و معایب هر کدام از مصالح ذکر شده را نیز ندارد. نه سنگینی و خطر سازی سنگ و آجر و ... را دارد و نه با مشکلاتی عدیده نمای شیشه ‌ای بخصوص در هنگام نصب و در دوره نگهداری دست به گریبان است.

نمای آرتامیکس

نما مینزال

این نوع نما حتی برای پوشش دیواره‌های داخلی نیز قابل استفاده است، نمای مینرال به سادگی می‌تواند جایگزین رنگ و سفید کاری شود که هزینه‌های نگهداری، تعویض و تغییر فرم آنها را نیز ندارد.

مینرال آرتامیکس

گرانولیت

مینرال یکی از مقاوم ترین مصالح مورد استفاده در نما، در برابر خطر بزرگ زلزله است که ویرانگری سنگ و برندگی شیشه را نیز ندارد.یکی دیگر از ویژگی های مینرال، تنوع رنگ و فرم‌های ویژه برای نماهای خارجی و داخلی منزل است که دست معماران را برای خلق فضاهایی بدیع و آرامش بخش باز می‌گذارد.

 

مینرال آرتامیکس

برای سفارش طراحی از منوی تماس با ما ، با ما در تماس باشید
اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.