• ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ ۰۰:۳۰:۰۰
  • در دکوراسیون تجاری
  • توسط argan2
  • بازدید: 1726
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ ۱۰:۲۹:۲۶
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
طراحی داخلی کلینیک

طراحی داخلی مطب

طراحی داخلی مطب 
همیشه در مبحث طراحی داخلی محیط های گوناگون معمولا طبق یک دستور العمل می بایست یک سری کارها را به صورت قدم به قدم انجام داذ تا در نهایت بتوان به طرح اصلی نزدیک شد. در مورد طراحی داخلی مطب به دلیل اینکه محیطی که قرار است در ان کار شود محیطی است که میهمانان آن بیماران و کسانی هستند که احتمالا از حال و روز خوشی برخرودار نبوده و دارای وضعیت عمومی جالبی نمی باشند و از این جهت می بایست نوع طراحی تا انجایی که می شود به گونه ای باشد که نهایت آرامش و راحتی خاطر را به مشتری القا کند.در میان مطب ها یکی از مهمترین انها را می توان مطب های دندانپزشکی عنوان کرد.چرا که بیمار  در این  مطب ها معمولا وقت بیشتری را خواهد گذراند و معمولا افراد حراس خاصی از مطب های دندانپزشکی دارند مخصوصا بچه ها.

طراحی داخلی کلینیک

برای اینکه بتوانید در نهایت برای طراحی مطب دندانپزشکی به طرحی موفق دست یابید حتما می بایست در این زمینه به علوم رنگ شناسی و نور پردازی و همچنین علم فنگ شویی و چیدمان صحیح وسایل تسلط کافی داشته باشید تا با تلفیقی از موارد بالا بتوانید به طرحی جامع و شیک دست یابید. باید بتوانید اصول و قواعد معماری را به صورت کاملا علمی و به روز در طرح خود پیاده سازی کنید تا در نهایت طرحی چشم گیر و قابل قبول داشته باشید.

طراحی داخلی کلینیک

در طراحی داخلی مطب باید تا تا آنجایی که می توان حس شادی و زیبایی را به جای جای ان داد و محیطی کاملا صمیمی و گرم را برای بیماران ایجاد کرد.شک نکنید اگر بیمار بتواند در فضایی که قرار گرفته احساس اطمینان و آرامش کند نا خود اگاه این امر می تواند بهترین و بزرگترین تبلیغ برای آن مطب باشد.ما در گروه مهندسی آرک مایان با در اختیار داشتن کادری مجرب و حرفه ای در این زمینه می توانیم به شما بهترین مشاوره را بدهیم. ما با تسلط کامل به علم رنگ ها و همچنین با در نظر گرفتن علکم فنگ شویی سعی خواهیم کرد تا طرحی بی نظیر و در عین حال مدرن و شیک را برای مطب های شما پیاده سازی کنیم.
باید سعی شود تا در دکوراسیون داخلی مطب دندانپزشکی نهایت دقت به عمل آید تا بیمار در ساعاتی که در ان محیط حضور دارد احساس آرامش و آسودگی خاطر کامل داشته باشد. نوع نور پردازی و استفاده از رنگ های ارامش بخش در این زمینه می تواند بسیار موثر باشد.

طراحی داخلی کلینیک

محیط کاری شما هر چقدر قدیمی و از نظر شما فرسوده باشد می توان تنها با رعایت برخی از موارد انرا به محیطی کاملا شاد و سر زنده و مدرن تبدیل کرد.دکوراسیون دفتر کار شما دقیقا تاثیر مستقیمی بروی روحیه شما خواهد داشت.شک نکنید مبحث طراحی داخلی مطب می تواند یکی از مهمترین عامل های جذب بیمار به سمت شما باشد. بیماران این روزها به دلیل تعدد مطب ها و مراکز درمانی به دنبال محیطی آرامش بخش و جایی هستند که بتوان به ان اعتماد و اطمینان کرد. جدا از میزان مهارت و تخصص کادر پزشکی که در هر مطب می تواند یکی از مهمترین عوامل حضور بیماران باشد شک نکنید محیط و نحوه طراحی داخلی انجا نیز بسیار مهم و موثر در این انتخاب خواهد بود.معماری داخلی به کار رفته در محیط البته می تواند در تایین نهایی طرحی که قرار است برای مطب شما استفاده شود بسیار تاثیر گذار باشد.

طراحی داخلی کلینیک

همه کسانی که به دندانپزشک ها مراجعه می کنند معمولا حتی اگر تجربه قبلی نیز داشته باشند اما ناخود اگاه باددیدن یونیت دندانپزشکی و مشاهده لوازم کار , ترسی در درون خود احساس خواهند کرد که می تواند لحظاتی که در انجا هستند را برایشان بسیار سخت و دشوار نماید. ما در آرک مایان برای طراحی داخلی مطب  طرحی خاص و منحصر به فرد داریم. ما شادی و احساس آرامش را به وجب به وجب مطب خواهیم آورد تنها با رعیات اصول روانشانسی در نحوه چیدمان و رنگ بندی مکان.

طراحی داخلی کلینیک

ما کاری خواهیم کرد تا بیمار شما در مدت زمان حضورش در آنجا احساس امنیت خاطر داشته باشد و با دلگرمی خاصی در انجا به انتظار  نوبت خود بنشیند. این بهترین تبلیغ و در واقع موثر ترین تبلیغی است که در واقع به صورت غیر مستقیم می توان برای هر مطبی انجام داد و با جلب اطمینان بیمار کاری کرد که نه تنها دفعات بعدی به انجا مراجعه کند بلکه ان مطب را نیز به دیگر دوستان و آشنایان خود پیشنهاد دهد.شک نکنید هزینه ای که برای مبحث طراحی داخلی مطب خود انجام می دهید در واقع یک نوع سرمایه گذاری خواهد بود.

طراحی داخلی کلینیک

رسیدن به الگوی مناسبی جهت دکوراسیون مطب دندانپزشکی نیازمند صرف وقت می باشد و همچنین می بایست از افرادی مجرب و متخصص در این زمینه استفاده نمایید.مطب شما مانند اتاق کار شما است و ما برای طراحی اتاق کار شما ایده های مناسبی داریم .

تهیه شده : توسط گروه گروه ارگان معماری



اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.