• ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ ۰۰:۵۹:۰۰
  • در طراحی سینما و آمفی تئاتر
  • توسط argan2
  • بازدید: 1267
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ ۱۹:۲۲:۳۰
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
سینمایی شناور بر روی آب

سینمایی شناور بر روی آب

سینمایی شناور بر روی آب

به گزارش ارگان معماری: آیا تا به حال فکر کردید که دیدن یک فیلم جذاب، در یک سینمای شناور بر روی سطح آب چقدر می تواند جذابتر و هیجان انگیزتر باشد.

سینمایی شناور بر روی آب

به تازگی و در نزدیکی جزیره Yao Noi تایلند، معماری آلمانی به نامOle Scheeren اقدام به ساخت سینمایی شناور بر روی سطح آب تالاب زیبای این جزیره نموده است. از نظر موقعیت، این سینما در بین دو سنگ بزرگ درون این تالاب، و به صورت شناور قرار گرفته است. تماشای فیلم در این سینما، مطمئنا حس و تجربه ی فراموش نشدنی را به بیننده ارائه می نماید. نکته جالب توجه اینکه، تماشاگر برای رسیدن به صندلی های سینما باید سوار بر قایق شود و این تنها راه رسیدن به سینما می باشد.

سینمایی شناور بر روی آب

آقای Ole Scheeren معمار این طرح عقیده دارد که محیط این سینما باعث می شود که به بیننده، این احساس القاء شود که هم اکنون بر روی یک چوب آب آورده و در بین یک محیط در حال تغییر و تلاطم قرار دارد. به نظر وی جزیره های کوچک و بزرگ اطراف این سینما نیز کمک کرده اند تا سالن این سینما شکل بگیرد و محیطی با اجزاء کاملا آزاد، مستقل و منحصر بفرد خلق نمایند. به هر حال تجربه دیدن فیلم در این سینما می تواند خالی از لطف نباشد. پیشنهاد می کنیم اگر شما هم شبیه ما امکان بازدید نزدیک از این سینما را ندارید، تصاویری که در ادامه از این سینما جمع آوری نموده ایم را مشاهده نمائید!

سینمایی شناور بر روی آب


اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.