• ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ ۱۴:۲۰:۱۱
  • در طراحی معماری مجتمع تجاری
  • توسط argan2
  • بازدید: 2254
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ ۲۰:۴۱:۳۳
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
مجتمع تجاری گل مریم

مجتمع تجاری گل مریم

مجتمع تجاری گل مریم در امتداد خیابان مطهری و پلیس واقع شده است. دسترسی آسان از طریق خیابان های شریعتی، مطهری و پلیس و بزرگراه شهید صیاد شیرازی، این مجتمع را به لحاظ دسترسی، در موقعیت ویژه ای قرار داده است.
مجتمع تجاری گل مریم

مجتمع تجاری گل مریم در زمینی به مساحت 12640 متر مربع با زیربنای 126570 متر مربع در 11 طبقه مشتمل بر 283 واحـد تجاری (طبقـات زیر همکـف الـی سـوم) و 1586 واحـد پـارکینگ (طبقات زیر زمین دوم الی زیر زمین هفتم)، با هدف ایجاد مجتمعی ایده آل برای کسب و کار، محلی مناسب جهت خرید کالا و گذران اوقات فراغت، مطابق با استانداردهای بین المللی مراکز خرید در حال احداث می باشد.


مجتمع تجاری گل مریم

مجتمع تجاری گل مریم در 5 طبقه (زیر همکف الی سوم) مشتمل بر 283 واحد تجاری با بهره گیری از ایده های نوین معماری و با رویکرد ایجاد یک مرکز خرید مدرن، درحال احداث می باشد. دسترسی به داخل این مجتمع، از 2 ورودی در طبقة همکف (از خیابان های شهید مطهری و پلیس) و یک ورودی در طبقة زیر همکف (از تقاطع خیابان های پلیس و سروش)، امکان پذیر است.


مجتمع تجاری گل مریم

سازه مجتمع تجاری گل مریم ترکیبی از ستون های فولادی در بُتن می باشد، مزیت به کارگیری این نوع سازه علاوه بر استحکام، کم شدن ابعاد ستون ها در طبقات پارکینگ و تجاری می باشد. تیرهای اصلی و فرعی به صورت فلزی می باشد که با پوشش ضد حریق توانایی 2 ساعت مقاومت در برابر حریق را دارا می باشد.


مجتمع تجاری گل مریم

طراحی و اجرای سازه مجتمع گل مریم منطبق بر آئین نامه 2800 زلزله وزارت مسکن و شهرسازی، صورت گرفته است که این امر پروژه را به لحاظ ایمنی و استحکام در برابر عوامل طبیعی، به پروژه ای ممتاز تبدیل نموده است.


مجتمع تجاری گل مریم

مجتمع تجاری گل مریم

مجتمع تجاری گل مریم

اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.