• ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ ۰۸:۵۹:۵۷
  • در دانستنی های معماری
  • توسط argan2
  • بازدید: 1124
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ ۲۱:۱۲:۳۷
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
دانستنی های معماری

9 موضوع معماری که باید در سال 2018 بدانید

پاسخ آنها: زنان در معماری، بامبو، شیوه زندگی هزاره، معماری اجتماعی، معماری روستایی و معماران در محل حضور دارند. همه چیز را که باید بدانید تا سال 2018 شروع کنید پیدا کنید!


معمار باید بداند

1. درک چگونگی اشغال هزاره ها و استفاده از فضا

ما می دانیم که نسل هزاره در مقابل جریان است. آنها مصمم هستند و تمایل دارند که چیزهای مختلفی را نسبت به نسل های گذشته تجربه کنند. طبق نظرسنجی ها، این نسل جوان، کمتر علاقه مند به ازدواج هستند، ازدواج می کنند و خانواده ها را بعدا شروع می کنند، یا بعضی ها تصور می کنند که فرزندانشان را نخواهند داشت. در زندگی سخت و طاقت فرسائی هیچ وقت برای کارهای خانگی وجود ندارد. بسیاری از آنها مسکن را با دوستان خود به اشتراک می گذارند.

معمار باید بداند

رونق در روند آزاد و روح مستقل هزاره ها وجود دارد . این نسل است که پیش بینی می شود که کارفرمایان خود باشند. آنها استفاده از همان فضا برای بیش از یک فعالیت را تشویق می کنند، بنابراین داشتن یک خانه که می تواند با فضای کاری سازگار باشد، کلیدی است.

به همین دلیل دیگر برای پیدا کردن خواص دیگر، آپارتمانهای کوچک، مدرن، چند منظوره و مینیمالیستی را نابود نکنید. رفتار و عادات Millennials اشاره به فضاهای کوچک است که بسیار انعطاف پذیر هستند. 2018 سال خواهد بود که نیازهای این روند رو به رشد را برآورده می کند و آنها را از دیدگاه انسانی و هزاران ساله به معماری سازگار می سازد، جایی که محیط زیست می تواند به سرعت به یک فرد جدید تبدیل شود، که به طور استراتژیک، نوآوری، انعطاف پذیری و چشم انداز آینده را ترکیب می کند.


2. معماران با ساختن کار خود مواجه می شوند: فوری بودن در محل

معمار باید بداند

در سال 2017 از خوانندگان خواسته شد اگر معماران آموزش کافی در رابطه با مواد و فرایندهای ساخت و ساز داشته باشند. نتایج غلط و نتیجه گیری منفی بود: دانشگاه ها ما را به اندازه کافی آموزش نمی دهند و ما با عواقب آن در زندگی کاری ما مواجه هستیم، جایی که باید با نیروی یاد بگیریم. افزایش دانش ما در مورد مواد و ساخت و ساز - از آغاز آموزش ما - نمی تواند اختیاری باشد یا به سمت پس زمینه بیفتد. ما باید در حال حاضر بحث و دفاع از اهمیت یک طراحی خوب است.

ما شاهد ظهور مجموعه ای از اکتشافاتی است که اولویت بندی کار را در مقیاس 1: 1 نه تنها در سطح دانشگاه، بلکه همچنین توسط گروه های معماری هدایت می شود که روشی متداول و درونی ارائه می دهند که براساس یادگیری انجام می شود. پیوستن به پیاده سازی پروژه های ما روند رو به رشد است، اما نباید هرگز متوقف شود. بسیار مهم است که این تمرین به مرکز کار ما بازگردد.

برای درک معماری در پیچیدگی سازنده آن باید بدانید که اگر در همکاری های چند جانبه با دیگران کار کنیم، این تنها می تواند تحقق یابد. اگر ما یک موقعیت سخت را به عنوان "مدیران پروژه" حفظ کنیم، بدون اینکه خودمان را در کل فرآیند، تحقق بخشیدن به نتایج مورد نظر دشوار باشد، دشوار است. در حالی که این نیاز به آرامی در برنامه های دانشگاه ها منعکس شده است، در ما در تلاش برای افزایش و ضرب محتوای مربوط به این رویکرد است.

3. چالش معماری فعلی برای رویکرد روستایی


معمار باید بداند

همانطور که Rem Koolhaas در سال 2016 گفت؛ چالش فعلی معماری این است که جهان روستا را درك كنیم، كه معموال معماران را نادیده میگیرد كه برای دههها بیشتر انرژی خود را در شهرها متمركز كردهاند. با توجه به این که این مناطق تنها 2 درصد از سطح زمین را تشکیل می دهند. کولاساس به ما می خواهد این دیدگاه را تغییر دهد و درک کند که آینده در "فضای خالی، نیمه باریک، کم جمعیت، گاه به گاه به شدت متصل" مداخله می کند؛ زیرا این همان جایی است که ما معموال می بینیم که فرایندهای شتاب دهنده تغییر است که ما باید رهبری کند

اخیرا، یک روند جهانی کوچک آغاز شده است که درک نیاز به رفتن به این مناطق و دانستن این جوامع به منظور از یک دیدگاه معاصر، روش زندگی خود را، مواد، تکنیک های سنتی و فرم های بومی برای اداره معمار به تصمیم گیری های دوستانه تر، احترام آمیز و هماهنگ با محیط طبیعی و اجتماعی که در آن قرار داده شده است. بنگاههایی مانند Talca Group این را درک کرده اند، پروژه های طراحی شده و مداخلات کوچک در محل را که این خصوصیات را می پذیرند، تشویق می کنند و ساکنین خود را به انجام آن می رسانند.

معمار باید بداند

این روند تنها آغاز شده است و انتظار می رود تا سال 2018 نیز به پایان برسد . امسال احتمالا معماران بیشتر و بیشتر را تشویق می کنیم که پروژه های خود را در مناطق دور از شهر های بزرگ تشویق کنند، و الهام بخش از منظر طبیعی یا سازه های سنتی که در آنجا وجود دارد.

4. معماری اجتماعی در معرض بازگشت آونگ است

رسانه ای که معماری را پوشش می دهد و بحث می کند، تمام معماری را پوشش نمی دهد. برای افرادی که از آن انتقاد می کنند، معمولی نیستند، بلکه به عنوان مدافعان معماری اجتماعی، بخشی از معماری به اصطلاح اصلی می باشند، روندی که در قسمت های مساوی برای تجسم و ارزش گذاری معماری غیر رسمی، تکنیک های بومی و تعهدی مورد ستایش قرار گرفته است به کسانی که در جامعه پشت سر گذاشته شده اند. محبوبیت نسل های جدید، این روند با انتخاب Alejandro Aravena به عنوان مدیر دوسالانه معماری ونیز XV و برنده جایزه پریتزکر در سال 2016 به اوج خود رسید. البته معماری اجتماعی راه حل جهانی نیست و تنها معتبر نیست بیان نظم و انضباط - جوزپ ماریا مونتنر در مورد هفت روند دیگر معاصر صحبت می کند ، اما حادثه ای که این پاراگراف را هدایت می کند، نیروی دفاعی را نشان می دهد که حتی در سال 2018 دیده می شود، که منعکس کننده بازگشت بالقوه آونگ است.

معمار باید بداند

نسخه بعدی دوسالانه Pan-American Quito کلمه "Architecture" را در عنوان خود اضافه کرد. آیا معماری قبل از آن ذکر نشده است؟ این کار را کرد اما سازمان در بیانیۀ خود اشاره می کند که در نسخه های اخیر راه های مختلفی دنبال کرده است، در حالی که نقد طراحی (و پروژه های معماری) با علاقه به فرآیندهای مشارکتی، داستان و "لایه احساسی" پروژه ها جایگزین شده است. به عنوان فریده ماساد نظر.

با وجودی که معماری اجتماعی به عنوان واکنشی به آکادمیکاری محلی و نگرش ترجیحی و زیبایی شناختی این رشته شناخته می شد، موفقیت تولید تولید معاصر را به طور مداوم و به طور پیوسته بخشی از استقرار انحصار می گرفت. رویدادهایی مانند 2018BAQ می توانند لحن رویدادهای آینده آمریکای لاتین را تنظیم کنند که در آن ما قادر خواهیم بود ببینیم که مسیر شاخه های مختلف معماری اجتماعی چه خواهد بود. مانند همه آوانگارد، ما باید با موفقیت، شکست و تناقض مواجه شویم.

5. دوران پس از دیجیتال در جدول زمان بندی نمایش گرافیکی در معماری قرار می گیرد

در معماری، تکنیک های نمایندگی به طور مداوم در حال تکامل هستند، جایگزین یکدیگر با پیشرفت تکنولوژی و تنظیمات همیشه در حال تغییر جامعه. غیر قابل انکار است که در حال حاضر، ابزارهای دیجیتال برای تسلط بر نمایندگی معماری، با قرار دادن تصاویر پرررالیزه بالاتر از روش های سنتی نمایان می شوند.

با این حال، از طریق تکنولوژی ما قادر به ایجاد تصاویر فزاینده واقع بینانه از فضاهای که هنوز ساخته نشده است، با بسیاری از معماران حمایت از حفظ این ارتباط صمیمی بین هنر و معماری در مرحله نمایندگی طراحی که قرن ها متصل است.

معمار باید بداند

اخیرا حضور گسترده ای در شبکه های اجتماعی، به ویژه Instagram، از یک زبان جدید نمایندگی وجود دارد که از طریق کار معماران نفوذ می کند. این روند جدید از آثار هنری تاریخی و کولاژ که از شصت و هفتاد و شصت و هفتاد و شصت و هفتاد و از شرکت های Archigram و Superstudio گرفته شده است استفاده می کند. تلفیقی که با ابزارهای دیجیتالی جدید به دست می آید، منجر به گفتگو هنری در مورد اهداف و مراجع برخی از شرکت های معماری کنونی می شود.

با ادغام ابزارهای دیجیتالی در دسترس با قصد نمایندگی کولاژ، برخی از شرکت های معماری معاصر تصمیم به حرکت به دور از حواس پرتوی غالب می کنند و به جای ایجاد یک روند جدید: نمایندگی پس از دیجیتال. بدون شک این فقط آغاز یک مرحله جدید از مذاکره بین دقت سرد فن آوری و کیفیت بیان ذاتی معماری است.

6. معماری سیاسی: خلاقیت با مقررات و آینده شهرها مواجه است

چند تجربه خلاقانه در معماری آمریکای لاتین در خارج از قوانین توسعه یافته است؟ شواهد حاکی از آن است که در ناهمگن ترین مناطق شهری، خلاقیت و نوآوری تنها عامل تعیین کننده ای بود که بتواند به نیازهای ذاتی مدل های اجتماعی-اقتصادی اتخاذ شود. اتوپیای شهری تحت کنترل همیشه ثابت نیافت زیرا آنها به اعمال دیگران منجر شدند، که به نوبه خود منجر به بروز و سقوط اقتصادی و سیاسی می شود. چگونه تجربیات خلاق آمریکای لاتین - کنار گذاشتن قوانین - به مقررات و به این ترتیب آینده شهرها می آیند؟ این پاسخ تاریخنگاری در تظاهرات نقش اجتماعی و سیاسی معمار است.

معمار باید بداند

همانطور که معمار اسپانیایی آندرس Jaque در دوسالانه معماری و شهرسازی شیلی 2017 ذکر شده است، به طور پیش فرض "همه معماران سیاستمدار هستند" و پرسش واقعی این است که کدامیک از سیاستهایی که هر کدام از ما مایل به دفاع از آن هستند. در این راستا، اقدام سیاسی یک ابزار برای ارتقاء، ترکیب یا تبدیل خلاقیت است.

معماران چه می شوند؟ یک معمار درگیر در سیاست، یک فعال خلاق است که در زمینه مسائل نظارتی مشغول به کار است و محدودیت ها را برای تحمیل تأثیر اجتماعی سوق می دهد. تقویت نقش پیشگیرانه و سیاسی که رشته معماری با آن مشخص می شود، یک روند است که آینده شهر های ما را تغییر خواهد داد. تمایل به خلاقیت در اطراف مقررات وجود دارد و این روند بر آینده شهرها تأثیر می گذارد.

در یک مثال نهایی، مکزیکو سیتی تغییرات نظارتی را به خروجی های خلاقانه خود تغییر می دهد و در پرتو آخرین فاجعه طبیعی تمرکز می کند. در بوئنوس آیرس کد جدید شهری خلاقیت خود را با هماهنگی ساختار شهری آن تغییر می دهد. وجود خواهد داشت.

انتقام زنان در معماری

معمار باید بداند

"ایدئولوژی که طرفدار آن است که زنان باید همان حقوق را با مردان داشته باشند". این تعریف فمینیسم از آکادمی اسپانیایی اسپانیا است. با شروع این اصل، تعداد زیادی جنبش در سال های اخیر ظهور کرده اند که نیاز به شرایط کار بهتر برای زنان و پایان نابرابری بین زنان و مردان دارد.

در سال 2018، برخی از جنبش ها در قالب های راهپیمایی در شهرهای مختلف در سراسر جهان فضاهای عمومی را فرا گرفتند و چندین کمپین در شبکه های اجتماعی با استفاده از هشتگ ها مانند "#NiUnaMenos"، "#HeForShe" و "#MeToo" در شبکه های اجتماعی گسترش یافت. اگر هنوز هم برای همه روشن نیست، سال 2017 به صراحت بیان کرد که زنان به همان اندازه که مردان نیستند، از آنها تبعیض و آزار و اذیت و آزار و اذیت در رنج می برند، آنها ساعات طولانی کار می کنند و بیشتر شبیه به اخراج شدن از مادران هستند .

هیچ شغلی از این امر محروم نیست به همین دلیل است که در سال جاری، از معماری معماری، مجموعه ای از ستون ها و حوادث ظاهر شد که پیشنهاد می شود صحبت در مورد این موضوع و همچنین توانمند سازی زنان در دنیای معماری. این نوشتار جدید آنها را تشویق کرد تا فضایی را که در بحث های عمومی از دست رفته بود، بیرون کند.

معمار باید بداند

در سال 2018 موضوع همچنان در رویاست، اما این بار نه تنها از طریق بیانیه ها و سخنرانی ها، بلکه از طریق اقدامات مشخص. این سال، دوسالانه معماری ونیز توسط دو معمار زن هدایت می شود؛ یوین فرل و شلی مکنامارا، و فهرست مربیان مسئول غرفه های ملی در حال حاضر مشارکت زنان بسیار بیشتر از سال های گذشته است. بعضی از نمونه هایی از این کشورها عبارتند از: شیلی، اسپانیا، پرو، اسرائیل و برزیل. چه کسی می داند ... شاید در سال جاری، پریتزکر با افزودن یک معمار زن به لیست کوچکی از برندگان زن، ما را متعجب خواهد کرد.

8. یادگیری از بامبو برای تقویت حساسیت و کارایی ما

بامبو همواره حضور داشته است. این کار برای نسل ها در گرم ترین قسمت های سیاره کار گذاشته شده است، استفاده از آن در طول استوا و چندین کیلومتر فراتر از آن به آفریقا، آسیا، امریکا و اقیانوسیه گسترش یافته است. اگرچه برخی آن را "طلای سبز مرد فقیر" می نامند، این مواد چند منظوره با بیش از 1500 کاربرد مستند، به آرامی با فقر همراه است. در زمینه ساخت و ساز، استفاده فعلی آن به مقاومت، قابلیت پذیری و کارایی مرتبط است و با زیبایی احترام ارگانیک و ذاتی برای محیط زیست ارتباط دارد.

به خاطر شهرت قوی و توان بالقوه آن، بامبو روند در سال 2018 است، زیرا این یک ماده ضروری است. در دنیایی که با آلودگی و زباله تولید شده توسط صنعت ساخت و ساز خنثی می شود، حتی مهم تر است که از صنایع دستی که سالها از بامبو استفاده کرده اند یاد بگیرند . آنها این کار را با غریزی و سیالیتی انجام می دهند که فرآیندهای پیچیده ساخت و ساز مواد دیگر را در بر می گیرد.

معمار باید بداند

ما همچنین باید مواد و تکنیک های دیگری را که بامبو می توان استفاده کرد بررسی کنیم. این امر در مورد استفاده از بامبو اجباری است که لازم و ضروری نیست. این به سادگی یک تماس برای جذاب کردن خودمان با هماهنگی آن و معماران بهتر از طریق استفاده از آن است، زیرا استفاده از بامبو نیاز به تغییر ذهنیت دارد . این یک ماده است که منطقی است و معماری را با توافق با انسانها و محیط زیست تولید می کند، و این ممکن است ارزشمند ترین تدریس باشد: به نظر می رسد که ما توسط ما استفاده می شود.

اولین گام این است که خود را برای این که این را بدانیم باز کنیم، و می توانیم بلافاصله شروع کنیم.

9. نگاه اجمالی به جهت معماری پس از زلزله

در طول تاریخ، معماری در پاسخ به نیازهای بازسازی پس از انواع مختلف بلایای طبیعی نقش مهمی ایفا کرده است. چالش ها و محدودیت های ارائه شده در موارد اضطراری جامعه مجازی را دوباره و دوباره مجبور به ارائه پیشنهادهای غیرواقعی که کیفیت زندگی جوامع ویرانگر را بهبود می بخشد. در سال های اخیر، طرح های مختلف بازدارندگی پس از فاجعه به رسمیت شناخته شده برای کار بی نظیر خود و توانایی برای حل مشکلات از طریق طراحی دریافت کرده اند.

در سال 2014، معمار ژاپنی شیرگرباخ جایزه پریتزکر را برای پروژه خود دریافت کرد که "خوش بینی را در جایی که دیگران چالش هایی را که تقریبا غیرممکن می شوند، درک می کنند." بنیاد برای استفاده تجربی و نوآورانه از مواد مانند کاغذ و مقوا در ساختمان ها و تلاش هایش برای کمک به افراد بی خانمان پس از بلایای طبیعی یا در شرایط پناهجویان، شناخته شده بین المللی است.

معمار باید بداند

سال گذشته، پروژه بازسازی پس از زمین لرزه در گوانگ مینگ از دانشگاه چینی هنگ کنگ و دانشگاه علم و صنعت کونمینگ ، سال 2017 در سالن جشنواره فستیوال معماری جهانی (WAF) در برلین نامگذاری شد. معماران تیمی یک تکنیک ساختمانی جدید و اقتصادی فشرده ساخته که مقاومت بیشتری نسبت به فعالیت های لرزه ای ایجاد کرده است و قضات در نظر گرفته می شود در هر بخش از جهان که تحت تاثیر مشکلات زمین لرزه و سطح فقر قرار می گیرد، استفاده شود.

در مکزیک، پس از دو زلزله ویرانگر که در سپتامبر 2017 در مرکز کشور رخ داده است، ابتکارات بازسازی به رهبری انجمن معماری کشور به وجود آمده است. در یک سری از بحث های میز گرد و کارگاه های آموزشی، موضوعاتی مانند مقاومت لرزه ای مواد مختلف محلی و ساخت و ساز خود مورد بحث قرار گرفت.

گرچه واژه "روند" به نظر می رسد به چیزی شتابزده و سطحی است، ما در نظر داریم که یک موج جدید و رو به رشد آگاهی در معماری وجود دارد که تلاش دارد تلاش های خود را در مناطقی که بیشترین آنها مورد نیاز است تمرکز کند.

اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.